נראה שכיום כולם מקדישים יותר ויותר זמן לצפייה בהופעות המועדפות שלהם באינטרנט, או למשחק במשחק המקוון החדש ביותר. eMarketer צופה כי בשנת 2015, 76% מסך כל משתמשי האינטרנט בארה"ב יצפו באופן קבוע בסרטונים באינטרנט וכי 40% מהם ישחקו במשחקים מקוונים. קהלים אלו הולכים והופכים לאטרקטיביים למפרסמים, ומדי שנה הם מוציאים יותר ויותר כסף על מודעות וידאו ועל מודעות בתוך משחקים.

אם אתה נמנה עם בעלי האתרים של סרטונים או יצרני המשחקים שיכולים ליהנות מצמיחה זו, ייתכן שיעניין אותך לדעת ש-Google מציעה שני פתרונות לייצור רווחים מסוג זה של תוכן: AdSense לווידאו ו-AdSense למשחקים. עם AdSense תוכל לספק מודעות רלוונטיות שאינן מפריעות ולהציג אותן בתוכן הווידאו שלך ובמשחקים מבוססי-דפדפן. במהלך השנה האחרונה ראינו גידול בשימוש במוצרים אלו. אנו נלהבים במיוחד מהפורמט של מודעות וידאו מסוג TrueView, המאפשרות לצופים לבחור ולשלוט במודעות שהם צופים, תוך שהן מציעות לבעלי האתרים שלנו החזרים גבוהים יותר על השקעתם.

אם אתה רוצה לייצר רווחים מתוכן הווידאו או מהמשחקים שלך, בקר במרכז העזרה של AdSense לווידאו או של AdSense למשחקים. שינינו את התהליך להגשת בקשות הצטרפות, כדי שתוכל להתחיל את היישום באופן מיידי. פעל לפי ההוראות, ולאחר שנוודא שהשילוב שלך תואם את המדיניות שלנו, תהיה מוכן להתחיל בפרסום.

מדי יום הרשת של בעלי אתרים לסרטונים ולמשחקים הולכת וגדלה, ואנו מקווים שתוכל להצטרף אלינו!

 


פורסם על ידי דניאלה ברונו, מומחית מוצר, וידאו ומשחקים, צוות AdSense