קיבלנו שאלות רבות מבעלי אתרים המעוניינים בשיטות עבודה מומלצות לצמיחה עסקית עם AdSense. אף שאין תשובה אחת נכונה, אנו ממשיכים להמליץ על התמקדות ביצירת תוכן איכותי ומתן חוויית משתמש טובה ככל האפשר באתר שלך. בהמשך תמצא מספר הצעות חשובות לגבי עיצוב וארגון תוכן האתר עם דגש כולל על איכות האתר.
  • אל תיצור דפים או אתרים מרובים עם תוכן משוכפל. מומלץ ליצור אתרים איכותיים במקום אתרים רבים. ההתמקדות באתר אחד והעשרתו במידע עם תוכן אותנטי לא רק שתועיל למשתמשים, אלא גם תעזור לך למשוך משתמשים רבים יותר. כאשר משתמשים גולשים באינטרנט, הם רוצים למצוא את מה שהם מחפשים במהירות ובקלות ללא צורך בסריקת דפים, תת-דומיינים או אתרים רבים ואינסופיים שמכילים בעצם תוכן גנרי או משוכפל. אם יש לך דפים או אתרים עם תוכן או עיצוב תבנית דומה, שקול לאחד את הדפים או האתרים - לדף או אתר אחד.
  • ספק תוכן שמעניק למשתמשים סיבה לבקר באתר שלך ולחזור אליו. כשאתה יוצר תוכן באתר, חשוב שתשאל את עצמך אם הדף מספק ערך או שירות משמעותי בהשוואה לאתרים אחרים העוסקים בנושאים דומים. כדאי להשקיע מאמץ ביצירת תוכן מקורי שיבדיל את האתר שלך מכל השאר. כך תספק תוצאות חיפוש שימושיות והאורחים שלך יחזרו לבקר.
  • ספק את המידע או השירות שהובטחו. בעלי אתרים מסוימים יוצרים אתרים שנראה שהם מציעים מוצר או שירות, אך במקום זאת מטעים את המשתמשים וגורמים להם לנווט במספר דפים ולצפות במודעות. התוצאה היא חוויית משתמש שלילית, שבגללה האתר נתפס כלא אמין. השתמש במילות מפתח כראוי ובהקשר של התוכן שלך כדי להבטיח שמשתמשים יוכלו לנווט באתר בקלות כדי למצוא את המוצרים, הפריטים או השירותים שהובטחו להם.

אין קיצור דרך להצלחה. בניית אתר באיכות גבוהה דורשת מאמץ וזמן. עם זאת, נוכחנו שבעלי אתרים שמתמקדים במשתמשים במקום להשתמש בטכניקות מהירות ומטעות הם המנצחים האמיתיים שנהנים מצמיחה בהכנסות לטווח ארוך ומהצלחה ברשת שלנו. לקבלת מידע נוסף, בדוק את הנחיות Google למנהלי אתרים ואת קטע המדיניות במרכז העזרה של AdSense.

----
פורסם על ידי לינגג'ואן זאנג, צוות מדיניות AdSense