היום אנחנו מציגים פרטים נוספים על ציון האיכות שלכם ב-AdWords.

באמצעות בועת הסטטוס של מילת מפתח בכרטיסייה 'מילות מפתח', תראו את הציון הנומרי המסורתי של 1-10
ואת הדירוגים החדשים לכל גורם עיקרי בציון האיכותהדירוגים החדשים מבוססים על סולם יחסי כדי לסייע לכם
להבין אם הביצועים הצפויים של שיעור קליקים ומודעותרלוונטיות וחווית דף נחיתה הם ממוצעים, מעל לממוצע
או מתחת לממוצע בהשוואה למפרסמים אחרים.



שמענו ממפרסמים שתובנות רבות יותר לגבי ציון האיכות יכולות לעזור במיקוד המאמצים לשיפור הביצועים.
שיפור איכות המודעות מסייע מאוד גם למשתמשים.

הערה אחת אחרונההשקה זו מעניקה לכם מידע שתוכלו להשתמש בו כדי לשפר את ציון האיכותאך לא 
חלו שינויים באופן שבו ציון האיכות או דירוג המודעה מחושבים.

פורסם על ידי ג'ן הואנג ועלי מילר, מנהלי מוצר AdWords