אנחנו שמחים להכריז על השקת תוויות חשבון

החל משבוע זה, תוכלו לארגן את מילות המפתח, קבוצות המודעות ומסעות הפרסום בחשבונכם לקבוצות מותאמות אישית כדי שתוכלו לסנן את הנתונים היותר מעניינים מבחינתכם ולדווח עליהם במהירות ובקלות. כדי להבין את ההזדמנויות שמאפשרות תוויות, נפגוש את דני. 

דני הוא קמעונאי מקוון שמוכר ביגוד ואביזרים לגברים ולנשים. יש לו מסעות פרסום לנעליים, לביגוד ולתיקים עבור כל אחד משלושת השווקים העיקריים שלו (תל אביב, חיפה וירושלים), וכל מסע פרסום מכיל קבוצות מודעות נפרדות עבור מילות מפתח כלליות ומילות מפתח של מותגים. במבנה זה (לדוגמה: תל אביב - נעליים - כללי, וחיפה - נעליים - כללי), לדני יש אותן מודעות ומילות מפתח פזורות בחלקים נפרדים בחשבונו. עד היום, דני התקשה למיין את חשבונו ולהפיק דוח כדי לראות את מכירות נעלי הסניקרס באזורים גיאוגרפיים שונים.


כאן נכנסות התוויות לתמונה.

כעת דני יכול ליצור את התווית "סניקרס" ולהחיל אותה על כל מילות המפתח שקשורות לנעלי סניקרס בכל חשבונו. לאחר מכן הוא יכול לסנן תווית זו בכרטיסייה 'מילות מפתח', כדי לראות רק את מילות המפתח הקשורות לסניקרס. לחלופין, הוא יכול להפעיל דוח תוויות של מילות מפתח כדי לראות ביצועים מצטברים לפי תוויות.  דוחות אלו מאפשרים לו לבצע השוואה, לדוגמה, בין הביצועים של נעלי הסניקרס לאלו של כל שאר סוגי הנעליים או לאלו של קבוצות אחרות עם תוויות.



ניתן להשתמש בתוויות לארגון רכיבים במסע הפרסום בכל דרך לבחירתכם. דווחו על הביצועים של מילות המפתח של מותג לעומת הביצועים של כל המילים האחרות שאינן של מותג. מדדו את הביצועים של מודעות המציינות "ניסיון חינם" בהשוואה למודעות המציינות "הדגמה בחינם". או פשוט הוסיפו תווית למילות המפתח המועדפות שלכם כדי שתוכלו לבדוק אותן במהירות בכל בוקר

השקת התוויות החלה בכל חשבונות AdWords. לקבלת מידע נוסף, בקרו במרכז העזרה של AdWords

פורסם על ידי ג'ון דיוריו, מנהל מוצר בכיר