האזנו בקשב רב להצעותיכם לגבי צמצום חוסר הוודאות הכרוכה בבניית מסעות פרסום חדשים. כדי לשפר את תהליך הבנייה של מסעות פרסום, ביצענו שיפורים בכלי מילות המפתח ובמעריך התנועה.

שיפורים בכלי מילות המפתח

כדי לשפר את ניהול מסעות הפרסום, ביצענו שיפורים בכלי מילות המפתח, הכוללים:
      ראה רעיונות למילות מפתח בחלוקה לפי נושאים: בעזרת כלי מילות המפתח המעודכן, ניתן להציג בקלות הצעות חדשות לנושאים של קבוצת מודעות, ולבחור במהירות להוסיף קבוצות מודעות ישירות לחשבונכם.
      שילוב מושלם של מעריך התנועה: הציגו בקלות נתונים ממעריך התנועה ביחס למילות המפתח שבחרתם בכלי מילות המפתח, כדי לקבל החלטות אסטרטגיות טובות יותר בנוגע למסע הפרסום.



שיפורים במעריך התנועה

ביצענו עדכונים במעריך התנועה כדי לעזור למפרסמים לבנות אסטרטגיה יעילה יותר למתן הצעות מחיר ולהגדרת תקציב. שינויים במעריך התנועה כוללים:
      הצג את אומדני הביצועים שלך בתרשים: הוספנו למעריך התנועה תרשים, כדי להקל עליכם לאמוד את התנועה, להעריך הצעות מחיר ולפתח אסטרטגיה יעילה של מתן הצעות מחיר.
      מיין את מילות המפתח שלך לקבוצות מודעות: כעת תוכלו ליצור טיוטות של קבוצות מודעות מתוך מעריך התנועה, ולהציג בקלות אומדנים של תנועה והצעות מחיר עבור כל טיוטת קבוצת מודעות.
      הוסף מסעות פרסום לחשבונך: כשתהיו מרוצים ממבנה מסע הפרסום שלכם, תוכלו להוסיף את טיוטת מסע הפרסום ישירות לחשבונכם.




בנוסף אנו משפרים את האיכות והדיוק של אומדני התנועה, על ידי שימוש בהיסטוריית הביצועים כדי לאמוד טוב יותר את התנועה. פירוש הדבר, שמעתה ואילך תצטרכו להתחבר ל-AdWords כדי להשתמש במעריך התנועה

 במהלך השבועיים הקרובים תוכלו לראות את כלי מילות המפתח ומעריך התנועה המעודכנים בממשק AdWords. לקבלת מידע נוסף בנוגע לעדכונים של כלי מילות המפתח, קראו במאמר זה במרכז העזרה שלנו וקראו מאמר זה לקבלת מידע נוסף על מעריך התנועה.  

פורסם על ידי דיפטי בטנגר, מנהלת מוצר