אנו שמחים להכריז היום על השקת עורך AdWords גירסה 9.8, אשר כולל את היכולת להוסיף ולערוך מודעות דינמיות שמיועדות לרשת החיפוש ומודעות פרטי מוצר, יחד עם האפשרות לשנות מיקוד מודעות במהירות ובקלות. הנה סקירה כללית של העדכונים העיקריים: 


ניהול קל יותר של מיקוד לפי מיקום 
הכרטיסייה החדשה 'מיקומים' (המופיעה תחת 'מיקוד') מאפשרת לך להוסיף, לעדכן ולהעתיק מיקודי מיקום, ביעילות רבה יותר.  


מודעות דינמיות שמיועדות לרשת החיפוש ומודעות פרטי מוצר זמינות כעת בעורך AdWords
לכל אחד מהפורמטים האלו של מודעות יש כרטיסייה משלו, שם ניתן להציג את מודעותיך ולבצע שינויים או תוספות. תוכל גם לנהל את יעדי המודעות הדינמיות ואת יעדי המוצר שלך בשתי כרטיסיות מיקוד חדשות. 


עדכנו גם את המיקוד לפי נושא, פרסום מודעות ויבוא CSV, יחד עם שיפורים נוספים. אנו ממליצים לעיין בנתוני גירסה 9.8 שלנו כדי להתוודע אל כל השינויים.


בפעם הבאה שתפעיל את עורך AdWords, תופיע הנחיה בנוגע לשדרוג לגירסה 9.8. למידע נוסף בנוגע לשדרוג, כולל אפשרויות לשמירת שינויים שלא פורסמו והערות במהלך השדרוג,  יש לקרוא הוראות אלה. כמו כן, תוכל להוריד את גירסה 9.8 מהאתר של עורך AdWords


הערה: התמיכה בגרסאות קודמות של עורך AdWords תמשיך במשך ארבעה חודשים כדי לאפשר לך מספיק זמן לשדרג. כדי להבטיח שימוש רציף בעורך AdWords ללא הפרעה, עליך לבצע את השדרוג עד 28 באוקטובר, 2012.


פורסם על ידי לירון שקים, צוות Google AdWords