לפני מספר שנים השקנו פרסום מבוסס-עניין, כולל שיווק מחדש, כדרך להגיע לקהל הנכון עם המסר שלכם וכאמצעי ליצירת מעורבות מחודשת עם לקוחות שביקרו באתר שלכם.

מאז, לקוחות השיגו תוצאות מצוינות - מעורבות רבה יותר, החזר ROI גבוה יותר ומכירות רבות יותר. במקביל, השיווק מחדש עוזר לבעלי האתרים שלנו ומממן תוכן באינטרנט. באמצעות כלים פשוטים כדוגמת למה המודעה הזו?, מנהל העדפות המודעות והשתק מודעה זו, אנו מציעים למשתמשים בקרה רבה יותר על המודעות שהם רואים ב-Google וברחבי האינטרנט.

בתגובה למשוב מלקוחותינו, פעלנו להפיכת פתרונות אלו לטובים אף יותר: פישוט התהליך לתחילת העבודה עם שיווק מחדש, מתן גמישות רבה יותר לניהול הרשימות שלכם לשיווק מחדש והוספת דרכים חדשות ליצירת קשר עם קהל היעד שלכם.

חלק מהשיפורים הספציפיים שאנו מתחילים ליישם:

●  דרכים חכמות וגמישות יותר לניהול השיווק מחדש: ניהול הרשימות שלכם לשיווק מחדש (או תחילת העבודה עם שיווק מחדש) קל יותר וגמיש יותר מבעבר. שדרגנו את התג של AdWords לשיווק מחדש כדי שיהיה עליכם להציב אותו פעם אחת בלבד בכל האתר שלכם. לאחר מכן תוכלו להגדיר רשימות רבות ככל שתרצו ב-AdWords - לדוגמה, עבור דפים שכתובת האתר שלהם מכילה את המילה "אלקטרוניקה". לגבי לקוחות של Google Analytics, השיווק מחדש כרוך היום בתגים מרובים. אנו מפשטים את התהליך כדי שבקרוב, עריכה קטנה של תג Analytics שלכם תאפשר לכם ליצור רשימות של שיווק מחדש, ישירות מממשק Analytics שלכם. בדומה לרשימות שנוצרות באמצעות התג של AdWords לשיווק מחדש, תוכלו להשתמש ברשימות אלו כדי להפעיל מסעות פרסום ברשת המדיה של Google. לפרטים נוספים על השיפורים שיושקו בשבועות הקרובים, ראו כאן לגבי התג החדש של AdWords לשיווק מחדש, וכאן לגבי Google Analytics.

● הגעה לקהל הנכון: השיווק מחדש מאפשר להשיג תוצאות מצוינות, אך אנו סבורים שנוכל לעשות אף יותר כדי לעזור לכם להגיע ללקוחות פוטנציאליים וליצור קשר עם קהל רחב. לדוגמה, בשבועות הקרובים נוסיף בהדרגה אפשרות חדשה שתסייע לכם להציג מודעות בפני קהלים שדומים לקהלים הנכללים ברשימות שלכם לשיווק מחדש, אך ייתכן שטרם ביקרו באתר שלכם. אנו ממשיכים גם בבדיקה שאנו מפעילים, המאפשרת לכם להתאים אישית את מסעות הפרסום שלכם לחיפוש על סמך ביקור המשתמשים באתר שלכם בעבר (בעזרת הרשימות שלכם לשיווק מחדש).

כאשר הפרסום המקוון פועל במיטבו, עסקים יכולים להתחבר בצורה יעילה וחסכונית ללקוחות שלהם, בעלי אתרים יכולים לממן את התוכן המצוין שלהם והמשתמשים רואים מודעות שימושיות ומעניינות. אנו מחויבים להשקיע בכלים - כדוגמת אלו שבהם עסקנו היום - כדי להפוך זאת למציאות.

פורסם על ידי בראד בנדר, דירקטור ניהול מוצרים