בחודש מרץ הצגנו את הכרטיסייה 'רשת המדיה', ממשק חדש ב-AdWords שנועד להקל על רכש פרסום לתצוגה ולייעל את התהליך על ידי שילוב המיקוד, מתן הצעות המחיר והאופטימיזציה שלכם במקום אחד. כדי להעניק לכם שליטה רבה אף יותר על המודעות שלכם לתצוגה, אנו שמחים להודיע על הגדרת המיקוד החדשה, 'טווח הגעה גמיש', בכרטיסייה החדשה 'רשת המדיה'.

במהלך השבועות הקרובים, הקטגורייה 'רשתות והתקנים' בכרטיסייה 'הגדרות' ב-AdWords תכלול אפשרות מיקוד חדשה בשם "טווח הגעה גמיש". טווח ההגעה הגמיש מאפשר לכם להגדיר בצורה מדויקת את המיקומים שבהם המודעות שלכם יוצגו, על ידי בחירה בהגדרות ברמת קבוצת המודעות במקום ברמת מסע הפרסום. כך תקבלו שליטה רבה יותר על המיקומים שבהם המודעות מוצגות ועל האנשים שבפניהם הן מוצגות.


מדוע יש צורך בשינוי? 
היום אתם יכולים לנהל את המיקוד שלכם לפרסום לתצוגה ברמת מסע הפרסום, על ידי בחירה בטווח הגעה 'רחב' או בטווח הגעה 'ספציפי'.
  • כשאתם בוחרים בטווח הגעה 'רחב', המודעות שלכם מוצגות בדפים שתואמים את שיטת המיקוד הראשית שלכם.
  • כשאתה בוחרים בטווח הגעה 'ספציפי', המודעות שלכם יוצגו בדפים שתואמים את כל שיטות המיקוד שלכם. 
טווח ההגעה הגמיש מאפשר לכם לבחור בכל שילוב של בחירות מיקוד מרובות ברמת קבוצת המודעות. הוא גם מאפשר לכם לשלב שיטות שונות של מיקוד ומתן הצעות מחיר ברמת קבוצת המודעות. בנוסף, אתם נהנים משקיפות של השפעת בחירות המיקוד שלכם על טווח ההגעה ונפח ההופעות של מסעות הפרסום שלכם. 

כיצד הדבר ישפיע על מסעות הפרסום שלי היום?
הגדרת מסע הפרסום 'טווח הגעה גמיש' תופיע כהגדרה אופציונלית בחשבונות AdWords בחודש יוני, ובסופו של דבר היא תחליף את האפשרויות של טווח הגעה 'רחב' ו'ספציפי' במועד מאוחר יותר השנה. 

לאחר שבחרתם באפשרות זו במסע פרסום קיים, לא תוכלו לשנות חזרה לטווח הגעה 'רחב' או 'ספציפי', וכל קבוצת מודעות חדשה תוגדר כברירת מחדל לטווח הגעה 'גמיש'. הבחירות הנוכחיות שלכם למיקוד ולמתן הצעות מחיר יישארו כפי שהן היום, אך כעת יש לכם אפשרות לשלוט על המיקוד ומתן הצעות המחיר על בסיס של קבוצות מודעות בודדות. 

למידע נוסף על אופן השימוש בטווח ההגעה הגמיש, בקר במרכז העזרה של AdWords.

פורסם על ידי סובהא סובראמאניאן, מנהל מוצר, טווח הגעה גמיש