אנחנו משקיעים בדרכים רבות כדי להעניק למשתמשים שליטה על המודעות שהם רואים. ב ,YouTube-מוצרי מודעות TrueView מאפשרים למשתמשים לדלג על מודעות וידאו .בחיפוש Google תוכל ללחוץ על "מדוע מודעה זו ?"ולעצור את הצגת המודעות באתרים שאינך מעוניין שיוצגו לך בהם מודעות.
מנהל העדפות המודעות שלנו הזמין בלחיצה אחת על הסמל 'מודעות שנבחרו' במודעות ברשת המדיה של Google מאפשר לך לערוך את קטגוריות תחומי העניין, או לבטל את ההצטרפות לכל המודעות המבוססות על קטגוריות עניין, כולל מודעות שיווק מחדש ברשת המדיה.

במהלך השבועות הבאים, נתחיל להציג סימן [x]  קטן שיופיע בפינה של חלק ממודעות הפרסום לתצוגה ברשת המדיה של .Google לאחר שמשתמש ילחץ על ה,[x]- הוא לא יראה עוד מודעות ממסע פרסום זה. נתחיל בהצגת הסימן [x] במודעות המבוססות על שיווק מחדש וקטגוריות עניין.


למשתמשים שלוחצים על[x]   במודעה יוצג דף אישור המסביר שהמודעה הושתקה, יחד עם קישור למנהל העדפות המודעות. המשוב שיתקבל יסייע גם לשפר את המודעות שלנו לאורך זמן.

ההשתקה לא מבטיחה ב- 100% שלא תראה שוב את המודעה   -לדוגמה, אותה מודעה עשויה להיות מוצגת על ידי חברת מודעות שונה ,או שהמשווק יפעיל מסע פרסום נפרד הממקד לתוכן אינטרנט ספציפי, אך אנו מאמינים שזהו שלב מוקדם בכיוון הנכון שיעניק למשתמשים שליטה על מודעות ,ויעזור למשווקים ואתרי אינטרנט להציג מודעות עם ביצועים משופרים.

אנו מאמינים שתכונה זו של מבט מוקדם תביא ליתרונות במערכת כולה :למשתמשים יש דרך לשלוט בחוויה שלהם ולסמן שהם לא מעוניינים במודעות מסוימות; מפרסמים לא משלמים עוד כדי להציג תכונה זו שאנו מציגים כעת; ובעלי אתרים יקבלו מודעות עם ביצועים טובים יותר (ושעשויות גם להעניק ערך רב יותר)ו יוכלו להקדיש פחות זמן לסינון מודעות שלדעתם לא יעניינו את הקהל שלהם.

פרסום מקוון מהווה בסיס לאינטרנט ותומך במיליוני עסקים. הוא כבר ייחודי מבחינת רמת השליטה שהוא יכול להציע למשתמשים. אנחנו בשלבים המוקדמים של חידושים אלה, עם עוד חידושים רבים שיגיעו בחודשים ובשנים הבאות.


-----
פורסם על ידי מייקל איילו ,מנהל מוצר