הבנת מדיניות הפרסום של AdWords מהווה חלק חשוב בניהול מוצלח של חשבונכם ובהצגת מודעות בטוחות ומועילות למשתמשים. כדי לעזור לכם להבין כיצד המדיניות משפיעה על הצגת המודעות שלכם, השקנו לאחרונה סמל סטטוס של תובנות בכרטיסייה 'מודעות'. כעת אנו משיקים תכונה נוספת שתעזור לכם לזהות במהירות רבה יותר בעיות הקשורות למדיניות: עמודה חדשה - 'פרטי מדיניות'.

העמודה 'פרטי מדיניות' מאפשרת לכם לבדוק ולמיין בעיות הקשורות למדיניות, ביחס לכל המודעות שלכם (מבלי להעביר את סמן העכבר בנפרד מעל כל אחד מהסטטוסים). תמצאו מידע כגון:
- סטטוס אישור של כל מודעה
- סיבות לאי-אישור מודעות, אם קיימות
- מדיניות ספציפית שעלולה להגביל את המיקומים להצגת המודעות שלכם

מידע זה זמין גם עבור מודעות מושהות. הדבר יכול להיות יעיל במיוחד אם אתם מעוניינים לדעת את הסטטוס של מודעות מושהות, או אם עליכם להשהות זמנית מסע פרסום בזמן שאתם עובדים על פתרון בעיות מסוימות של המדיניות.

כדי למצוא עמודה חדשה זו, עברו לכרטיסייה 'מודעות' ולחצו על הלחצן "עמודות" כדי שתוכלו להתאים אישית את העמודות שלכם. בקטע "מאפיינים" לחצו על "הוסף פרטי מדיניות", ושמרו. לאחר מכן תראו את העמודה החדשה 'פרטי מדיניות' בכרטיסייה 'מודעות' (הערה אחת: העמודה החדשה של המדיניות עדיין לא ניתנת להורדה בדוחות שלכם, אך אנו עובדים על זה!).

פורסם על ידי לירון שקים, צוות Google AdWords