ברוכים הבאים אל החלק השני של סדרת המאמרים על חסימת מודעות! בפוסט הראשון בבלוג שלנו עסקנו בסיבות שונות לחסימת מודעות ובמיתוסים נפוצים על חסימת מודעות. היום נעסוק באופן שבו ניתן לחסום מודעות שאינך רוצה להתיר באתר שלך. לאחר שזיהית את המודעות שאינך רוצה להציג, אפשר לחסום אותן במספר דרכים: לפי כתובת האתר של המפרסם, קטגוריה כללית או רגישה (בשפות מסוימות בלבד), רשת מודעות וקריאייטיב של מודעה בודדת. בהמשך נפריך עוד מיתוסים נפוצים על חסימת מודעות לא רצויות.
מיתוס: הכרטיסייה 'הרשה וחסום מודעות' בחשבון שלי היא המקום היחיד שבו אני יכול לחסום מודעות.
בנוסף לחסימת מודעות דרך הממשק של AdSense, תוכל להתקין את סרגל הכלים של Google לבעלי אתרים כדי לחסום מודעות במהלך הצפייה בדפים שלך בדפדפן Chrome. סרגל הכלים של Google לבעלי אתרים הוא תוסף ל-Chrome שמסייע להציג של מידע עדכני על חשבון AdSense שלך, מציע סקירה כללית של הרווחים והביצועים שלך ומספק שכבות על של מודעות עם דיווח בדף. לקבלת פרטים נוספים על התוסף החדש ל- Chrome, בקר בפוסט בבלוג 'Inside AdSense'.

מיתוס: מכיוון שהמודעה היא תמונה או מדיה עשירה, אין כל דרך לגלות את כתובת אתר היעד מבלי ללחוץ על המודעה ולהפר את המדיניות של AdSense.
כבעל אתר עומדות לרשותך מספר אפשרויות כדי לגלות איזה כתובת אתר ברצונך לחסום:
  • אם אתה משתמש ב-Chrome, התקן את התוסף 'סרגל הכלים לבעלי אתרים' שהוזכר למעלה, שמאפשר לך לחסום מודעות כאשר אתה רואה אותן באתר שלך.
  • בחשבון AdSense תוכל לבחור להצטרף ל'מרכז בקרת המודעות', שבו תוכל לראות את כל המודעות המוצגות באתרך, כולל מודעות טקסט, מודעות תמונה ומודעות מדיה עשירה.

מיתוס: איני רואה מודעות כלשהן בכרטיסייה 'מודעות שהוצגו' של מרכז בקרת המודעות, אך אני רואה מודעות באתר שלי. 'מרכז בקרת המודעות' לא פועל!
מרכז בקרת המודעות הוא כלי המאפשר לך לבדוק מודעות בודדות ולבחור אם להתיר או לחסום את הצגתן בדפים שלך. מודעות במרכז בקרת המודעות הוצגו ב-30 הימים האחרונים. אם באתר שלך לא הוצגו מודעות ב-30 הימים האחרונים, לא יוצגו מודעות במרכז בקרת המודעות. כמו כן, אם באתר שלך יש תנועה נמוכה מאוד, ייתכן שלא תראה מודעות במרכז בקרת המודעות. לאחר שתגיש בקשה להצטרף למרכז בקרת המודעות, המתן 24 עד 48 שעות עד לתחילת הצגת המודעות בכרטיסייה 'מודעות שהוצגו'. קרא מידע נוסף על מרכז בקרת המודעות החדש והמשופר בפוסט שפרסמנו בבלוג.

אנחנו מקווים שפוסט זה בבלוג הפריך כמה מהמיתוסים הקשורים לתכונת חסימת המודעות.

------
פורסם על ידי וסלי האוזר, צוות 'Inside AdSense'