המטרה של רשת המדיה של Google היא לספק תוכן רלוונטי ובעל ערך למשתמשים ולמפרסמים שלנו. בעבר סיפקנו מספר טיפים ליצירת אתרים איכותיים עבור AdSense. על בסיס זה, אנו מבקשים לשתף מידע נוסף על סוגי האתרים והדפים המתאימים ביותר למונטיזציה.

דפים צריכים להיות מקוריים ולספק ערך מוסף
ההנחיות למנהלי אתרים של Google מדגישות את החשיבות שבאספקת תוכן מקורי המבדל את האתר שלך, אך זהו רק רכיב אחד ביצירת אתר איכותי. ההנחיות שלנו גם ממליצות, לדוגמה, שלא תשתמש בדפי סף (doorway pages) ובדומיינים של סף (doorway domains), דפים עם מעט תוכן או ללא תוכן כלל, או דפים שעברו אופטימיזציה למילות מפתח מסוימות או ביטויים מסויימים.

יש לשאוף לתוכן מאורגן היטב ועשיר במידע
אספקת תוכן מקורי היא רק רכיב אחד ביצירת אתר איכותי. על התוכן להיות גם אינפורמטיבי ומסודר באופן שיקל על המשתמשים לנווט בו.

להלן רשימה קצרה - אך לא ממצה - של דברים שכדאי לזכור:
  • התמקד בנושאים שבהם אתה מבין ואשר מלהיבים אותך.
  • הימנע משכפול אותו תוכן במספר דפים או יצירת תוכן חופף או מיותר.
  • התמקד ביצירת עניין אצל המשתמש (למשל מתן חוויה אינטראקטיבית עם מידע רלוונטי המבוסס על תחומי העניין של המשתמש) ולא בהפקת תוכן תוך ניסיון להערים על הרובוטים שלנו, לדוגמה באמצעות מילות מפתח שאינן רלוונטיות בתשלום גבוה.
הארגון ומבנה הניווט באתר חשובים גם כן, מכיוון שמשתמשים צריכים להיות מסוגלים לנווט בקלות בין הדפים שלך ולמצוא את המידע ואת השירותים שהם מחפשים. בנוסף, צריך להיות תמיד איזון טוב בין יישום מודעות ובין התוכן של הדף שלך. מודעות צריכות להיות משאב נוסף למשתמשים, המעשיר את הערך של הדף ולא צריכות ליצור עומס או לבלוט יותר מהתוכן עצמו.

הימנע מהצבת מודעות בדפים שאינם מבוססי תוכן
לעיתים אתרי אינטרנט המספקים תוכן רב ערך באופן כללי, עשויים להכיל קטעים או דפים מסוימים שאינם מתאימים היטב למונטיזציה. הדבר כולל דפים שמשתמשים מבקרים בהם לפני אפשרות יציאה מדומיין, כגון דף שבו מוצגת למשתמשים הודעת 'תודה' על הביקור או הרכישה שלהם. דוגמה נוספת היא דפי שגיאת 404 שבהם משתמשים מקבלים הודעה שלא נמצא תוכן בכתובת האתר הנתונה.


אנו מקווים שהמידע הזה עזר לך. למידע נוסף על יצירת תוכן איכותי, עיין בהנחיות למנהלי אתרים של Google, מדיניות תוכנית AdSense ובקטע המדיניות של מרכז העזרה של AdSense.

ההצעה הטובה ביותר שלנו היא לפעול בהתאם לעיקרון שעדיין מנחה אותנו ב-Google: "התמקד במשתמשים, כל השאר כבר יגיע".

-----
פורסם על ידי פרנצ'סקו אנג'לי, צוות מדיניות AdSense