לאחרונה הסברנו כיצד המערכות והמדיניות שלנו מונעות הצגה של מודעות לא רצויות ב-Google ובמקומות אחרים. חלק מהמאמצים האלה הוא הביקורת המתמדת על המדיניות שלנו למפרסמים, כדי לוודא שהם מעודכנים בשיטות עבודה מתהוות באינטרנט שעלולות לפגוע בחוויית המשתמשים.

אנו מעדכנים באופן קבוע את מדיניות AdWords שלנו, מבהירים את הכוונה במדיניות ומגבירים את האכיפה היכן שנדרש כדי להבטיח את החוויה הטובה ביותר למשתמשים ולשותפים העסקיים שלנו. בשנה זו, כבר פרסמנו למעלה מ-30 עדכונים למדיניות שלנו, והיום אנו מעדכנים את מדיניות AdWords שלנו בנושאי עקרונות תוכנה, ארביטראז', הצהרות מפרסמים, וכן רלוונטיות, בהירות ודיוק. אנו מודיעים על עדכונים אלה כעת כדי לאפשר למפרסמים לבדוק את החשבונות שלהם ולהבטיח שהם עומדים בדרישות. המדיניות החדשה תיכנס לתוקף ב-15 באוקטובר.

פרטים על העדכונים האלה ניתן למצוא כאן, בצירוף מידע נוסף שיסייע למפרסמים לעמוד במדיניות שלנו. להלן סקירה כללית קצרה:
- הוספנו מספר דוגמאות ספציפיות של סוגי התנהגות מפרסמים הקשורים בדרך כלל בארביטראז' (אתרים שנועדו אך ורק או בעיקר להצגת מודעות).
- הבהרנו טוב יותר כיצד מפרסמים חייבים לשמור על שקיפות מלאה במודעות שלהם בעת תיאור החוויות בדפי הנחיתה שלהם.
- הרחבנו את הכללים שלנו לגבי שימוש בהכנסה של מילות מפתח במודעות.
- שיכתבנו את מדיניות AdWords העוסקת בעקרונות תוכנה כדי לוודא שמשתמשים מקבלים מידע חשוב לפני שהם מורידים תוכנה אל המחשבים שלהם, שהתוכנה אינה מזיקה ושלא קשה להסיר את התקנתה.

האינטרנט והמערכת האקולוגית של מפרסמים, בעלי אתרים ומשתמשים ממשיכים להתפתח במהירות. לאורך זמן, מתפתחות שיטות עבודה שיכולות להוביל לחוויה שלילית למשתמשים. בנוסף, גורמים מסוימים מפתחים יכולות מתוחכמות יותר לעקיפת הכוונות של המדיניות שלנו. השינויים של היום מבהירים טוב יותר את ההנחיות, למען כולם, ומבטיחים כללים ואכיפה הדוקים יותר כדי לשמור על הבהירות, העקביות והשימושיות לצרכנים של המערכת האקולוגית לפרסום מקוון. השורה התחתונה היא שהמדיניות המתוקנת הזו והגברת האכיפה יסייעו לספק לכולם חוויה בטוחה ואמינה יותר ברשת.

פורסם על ידי מנסי גואל, מנהל מדיניות פרסום גלובלית