יצרנו את הכלי לאופטימיזציית ההמרות ואת אופטימיזציית מחיר לקליק של AdWords כדי לעזור לכם להשיג המרות רבות יותר בעלות נמוכה יותר, ולהשקיע פחות זמן באופטימיזציה ידנית של הצעות המחיר שלכם. בשנת 2011 גם הוספנו הגדרת סבב מודעות, הנקראת 'בצע אופטימיזציה לקבלת יותר המרות', כדי לעזור בהצגת מודעות המניבות המרות רבות יותר לעתים קרובות יותר. הנתונים שלנו מראים שהעברת מסעות פרסום מ'בצע אופטימיזציה לקבלת יותר קליקים' ל'בצע אופטימיזציה לקבלת יותר המרות' מניבה המרות רבות יותר בשיעור של 5% בממוצע.

שילוב עדיף
כדי לעזור לכם להגיע לביצועים טובים יותר עם AdWords, אנו נקשר את האפשרויות האלה באופן הדוק יותר בסדרת שינויים שאנו מתכננים להשיק במהלך השבוע של 12 בנובמבר, 2012.
  • ברירת מחדל חדשה לסבב מודעות בעת שימוש בכלי לאופטימיזציית ההמרות או באופטימיזציית מחיר לקליק. כאשר אתם מפעילים בפעם הראשונה את הכלי לאופטימיזציית ההמרות או את אופטימיזציית מחיר לקליק במסע פרסום, הגדרת סבב המודעות שלכם תשתנה כברירת מחדל ל'אופטימיזציה לקבלת יותר המרות'. אנו ממליצים על ההגדרה הזו כדי לקבל את מספר ההמרות הגבוה ביותר, אך באפשרותכם לעבור לאפשרות אחרת.
  • מסעות פרסום כשירים יועברו ל'אופטימיזציה לקבלת יותר המרות'. כפי שהכרזנו בדצמבר שעבר, כל מסעות הפרסום המשתמשים בכלי לאופטימיזציית ההמרות או באופטימיזציית מחיר לקליק שהוגדרו להשתמש ב'אופטימיזציה לקבלת יותר קליקים' יועברו ל'אופטימיזציה לקבלת יותר המרות'. תוכלו לבטל את ההצטרפות שלכם לעדכון הזה בעזרת הטופס הזה עד ל-9 בנובמבר, אך אתם עלולים להחמיץ את האפשרות לקבל יותר המרות אם תעשו זאת.
  • שינוי 'סובב באופן שווה' למסעות פרסום המשתמשים בכלי לאופטימיזציית ההמרות או באופטימיזציית מחיר לקליק. אם תגדירו מסע פרסום המשתמש בכלי לאופטימיזציית ההמרות או באופטימיזציית מחיר לקליק ל'סובב באופן שווה', הוא יתחיל באופן אוטומטי לבצע אופטימיזציה לקבלת יותר המרות לאחר 90 ימים. זאת במסגרת השינויים שהוכרזו בעבר בסבב מודעות.

מידע נוסף
בקרו במרכז העזרה של AdWords לפרטים נוספים על הכלי לאופטימיזציית ההמרות, אופטימיזציית מחיר לקליק, או סבב מודעות.

פורסם על ידי ווילפרד יואנג, מנהל מוצר