זהו הפוסט האחרון בסדרה של שלושה חלקים שמדגישה חמישה עקרונות של חווית משתמש שכדאי לזכור בעת תכנון האתר שלך. השימוש בעקרונות האלה יעזור לך לספק חוויה נפלאה למשתמשים באתר שלך.

בפוסט הראשון והשני שלנו עסקנו בדרכים לזהות את היעדים של המשתמש שלך, במבנה האתר שלך, בהכוונת משתמשים באתר שלך ובטיפים לחוויה טובה יותר בנייד. בפוסט הזה, האחרון בסדרה, נציג מספר אסטרטגיות להמרת משתמש מזדמן למשתמש נאמן.

5. הפיכת אורחים מזדמנים למשתמשים נאמנים
עד כה עסקנו בדרכים להבטיח שאתה מבין מה המשתמשים שלך מחפשים וכיצד להציג זאת בפניהם. אך ייתכן שאתה תוהה כיצד תוכל לגרום למשתמשים לחזור שוב ושוב? אחרי הכל, לקוחות חוזרים הם סם החיים של עסקים, מקוונים ושאינם מקוונים כאחד. כדי לגרום למשתמשים לחזור לא מספיק לענות על השאלות שלהם. עליך לתת להם סיבות לחזור לאתר שלך.

טיפים:
להלן מספר דרכים שבהן תוכל להפוך אורחים חד-פעמיים לאורחים חוזרים:
  • תוכן חדש: בראש ובראשונה, הקפד לספק כל העת תוכן חדש ואיכותי. שנית, ודא שאתה מציג תוכן חדש בדפי הנחיתה המובילים שלך.
  • תוכן קשור: הצג למשתמשים תוכן דומה שנמצא במקומות אחרים באתר שלך. צור קטע שמקשר משתמשים לתוכן פופולרי באותו נושא. כך תעורר מעורבות גבוהה יותר.
  • חברתי: הקל על משתמשים ליצור איתך קשר באמצעות הרשתות החברתיות האהובות עליהם. לכל הרשתות החברתיות הגדולות יש widgets שאתה יכול להציב באתר שלך כדי לאפשר למשתמשים לעקוב אחריך. לאחר שהתקנת אותם, הקפד לקדם את התוכן הפופולרי ביותר שלך כדי לגרום להם לחזור לביקורים חוזרים.
  • דוא"ל: ודא שהמשתמשים יכולים להירשם לרשימת הדיוור שלך כדי לקבל עדכונים ו/או עלון חדשות.
  • מעורבות משתמש: הקל על משתמשים לקיים אינטראקציה עם התוכן שלך, באמצעות פורומים, מערכת דירוג או המלצות.

דוגמה:
נניח שברשותך אתר לחיפוש עבודה שבו משתמשים יכולים לחפש ולהגיש מועמדות לעבודה. קיימות דרכים רבות בהן תוכל לגרום למשתמשים להמשיך לחזור. ראשית, תוכל לעודד אותם להירשם לקבלת הודעות בדוא"ל כאשר נוספות לאתר שלך משרות חדשות המתאימות לחיפוש שלהם. בנוסף, תוכל להציג את מספר המשרות החדשות שנוספו השבוע כדי שמשתמשים ייראו שכל העת מתפרסמות משרות חדשות.

אנו מקווים שנהנית מהסדרה הזו בת שלושת החלקים העוסקת בחוויית המשתמש ונשמח לקרוא את התגובות שלך בהמשך!

חושב ליישם חלק מהשינויים האלה? נשמח לשמוע על כך! ספר לנו מה שינית בקטע התגובות שבהמשך.



פורסם על ידי: דיוויד ריצ'ארדס - Google AdSense

מקורות: 
קבל דף של Google+ - http://www.google.com/+/business/
אפשר למשתמשים להירשם כמנויים לעדכונים שלך באמצעות Google+