אנחנו שמחים להציג את עורך AdWords גירסה 9.9, שזמין כעת עבור Windows ו-Mac. שינויים בגירסה הזו כוללים עדכונים לרשת המדיה של Google, שיפורים בייבוא ובייצוא, והגדרות חדשות למסעות פרסום. הנה סקירה של השינויים:

עדכונים לרשת המדיה של Google
נהלו את הגדרות טווח ההגעה הגמיש של קבוצת המודעות שלכם בעזרת החלונית החדשה 'טווח הגעה גמיש' בכרטיסייה 'קבוצות מודעות', או באמצעות ייבוא קובץ CSV. פישטנו גם את הגדרות רשת המדיה ברמת מסע הפרסום (כעת פשוט 'מופעל' או 'מושבת').

שיפורים בייבוא ובייצוא
כעת ניתן להשתמש בייבוא קובץ CSV כדי לעדכן את ההגדרות שלכם ברמת מסע הפרסום עבור רשת החיפוש של Google ורשת המדיה של Google. תוכלו גם לבחור כיצד עורך AdWords יטפל בייבוא מודעות כפולות עם כתובות אתר שונות.

הגדרות חדשות למסעות פרסום
הוספנו אפשרות חדשה למיקוד לפי מכשיר (BlackBerry) והגדרת סבב מודעות חדשה (סובב ללא הגבלת זמן).

לקבלת פרטים נוספים על השינויים האלה ועדכונים אחרים בגירסה החדשה, בקרו בנתוני גירסה 9.9.

בפעם הבאה שאתם מפעילים את עורך AdWords, תראו הנחיה לשדרג לגירסה 9.9. כדי ללמוד עוד על השדרוג, כולל כיצד לשמור שינויים ותגובות שלא פורסמו במהלך השדרוג, עיינו בהנחיות הבאות. תוכל גם להוריד את גירסה 9.9 מאתר עורך AdWords.

הערה: התמיכה בגירסאות קודמות של עורך AdWords תמשיך במשך ארבעה חודשים כדי לאפשר לכם מספיק זמן לשדרג. כדי להבטיח שימוש רציף ללא הפרעות בעורך AdWords יהיה עליכם לשדרג לפני 13 במרץ 2013.

פורסם על-ידי מאיה גלר, צוות Google AdWords