חנוכה כבר ממש בפתח וזה הזמן להקדיש קצת זמן ומחשבה על מסע הפרסום שלכם ב-Google AdWords.
חגים הם זמן מצויין לרענן את מסע הפרסום שלכם ולהפוך אותו לרלוונטי יותר עבור המחפשים. הנה כמה דוגמאות שאולי יעוררו בכם השראה:

עדכון המודעות כך שיכללו הצעות ומבצעים הקשורים לחג
אם אתם בעלי עסק שמציעים הצעה מיוחדת לכבוד החג, כדאי להוסיף מודעה למסע הפרסום שלכם שתמשוך את תשומת לבם של הגולשים להצעה שלכם. הנה דוגמא:



עריכה של המודעות הקבועות שלכם, כך שיכללו תוכן הקשור לחג
למשל, אם אתם בעלי עסק שמציעים מוצר שלכאורה איננו קשור לחג החנוכה, נסו למצוא הקשר רלוונטי וערכו את המודעה בהתאם. גם עסק שהוא רב שנתי, כמו מוסך, יכול לנסח מודעות בהקשר החנוכה, כמו בדוגמה הבאה:



הוסיפו מילות מפתח לרשימת מילות המפתח שלכם
במידת הצורך, מומלץ להוסיף מילות מפתח מתחום הפרסום לרשימת מילות המפתח שלכם באופן זמני, למשל, אם אתם מפרסמים צימר בגליל-העליון והוספתם מודעה עם מבצע מיוחד לחנוכה, הוסיפו גם רשימת מילות מפתח מאותו התחום.


דוגמה לרשימת מילות מפתח:
צימר במבצע לחנוכה
צימר בהנחה לחנוכה
לינה כפרית בחנוכה

תוכלו לקרוא עוד על עונתיות במסעות הפרסום שלכם במאמר הזה במרכז העזרה שלנו.

נכתב על ידי לוטם לב-ארי, צוות Google AdWords