בכל יום שישי אנו מפרסמים טיפים של Google+ שיעזרו לבעלי אתרים להפיק את המרב מכל התכונות והמשאבים הזמינים. הקפד לחזור כל שבוע ולגלות את העדכונים החדשים ביותר בסדרת ההדרכה Social Fridays שלנו!

מאז שהתחלנו, לפני 4 שבועות, הדרכנו אותך בהצבת הלחצן +1 בדפים שלך, יצירה ואימות דף Google+ שלך, והוספת תג Google+ לאתר שלך. השלמת את הפעולות העיקריות לתחילת העבודה ב-Google+ ואתה מפרסם באופן קבוע - אך האם אתה יודע כיצד התוכן שלך מתפשט? בפוסט Social Fridays של היום, נראה לך כיצד למצוא את המידע הזה באמצעות ה'הדים' של Google+.

בעזרת 'הדים', תוכל לראות כיצד התוכן הציבורי שלך שותף מחדש לאורך זמן ב-Google+, ומה משתמשים אמרו עליו. כדי לנסות את זה, מצא פוסט ציבורי ובחר 'הצג הדים' מהתפריט הנפתח שבפינה השמאלית העליונה של הפוסט. תראה מספר מעגלים שכל אחד מהם מתאים למשתמש ששיתף מחדש את התוכן שלך, ובתוך המעגל תראה את האנשים ששיתפו מחדש את הקישור מאותו אדם (וכן הלאה). גודל המעגלים משקף בקירוב את ההשפעה היחסית של אותו אדם-לכן ככל שהמעגל של מישהו גדול יותר, כך השיתוף מחדש המקורי שלו גרם ליותר שיתופים מחדש נוספים.



תוכל גם לראות מי דן בתוכן שלך ב-Google+, גם אם הוא לא שיתף מחדש את הפוסט המקורי שלך. מעגלים בדף 'הדים' שאינם מחוברים למעגלים אחרים מייצגים אנשים ששיתפו את התוכן שלך באופן עצמאי. גלול מטה לתחתית הדף כדי להציג גירסה מונפשת של ההדמיה שמראה כיצד הקישור שלך שותף לאורך זמן. כמו כן ניתן לראות תרשים קווי שמציג פעילות שנעשתה על הפוסט.

בעזרת המידע הזה, תוכל לזהות משפיעים מרכזיים או תורמים מובילים בקהילה שלך שעוזרים להפיץ את התוכן שלך - בין אם הוא שותף מחדש ישירות מדף+ שלך ובין אם לא. אולי כדאי לך לפנות לאותם אנשים מתעניינים כדי לבקש מהם משוב על התוכן שלך, או אפילו ליזום Hangout כדי לשוחח איתם ביתר פירוט.

נסה את 'הדים' היום, וראה כיצד חלק מהתוכן שפרסמת לאחרונה שותף מחדש לציבור. למידע נוסף, צפה בסרטון הבא:



רוצה עוד דוחות ומדדים? הקפד להצטרף אלינו כאן שוב ביום שישי הבא, אז נדריך אותך בכלי הדיווח שבהם אתה יכול להשתמש למעקב אחר הביצועים של דף+ שלך. עד אז, ספר לנו בדף+ AdSense שלנו אם היו לך תובנות מעניינות כלשהן באמצעות 'הדים'.

פורסם על ידי ארלין לי, צוות הבלוג Inside AdSense