בכל יום שישי אנו מפרסמים טיפים של Google+‎ שיעזרו לבעלי אתרים להפיק את המרב מכל התכונות והמשאבים הזמינים. הקפד לחזור כל שבוע ולגלות את העדכונים החדשים ביותר בסדרת ההדרכה Social Fridays שלנו!

לפני כמה שבועות, דיברנו על האפשרויות לשימוש ב-Hangouts בשידור של Google+‎ לשידורים חיים. תכונה חינמית זו מאפשרת לך להזרים בשידור חי שיחה בין 10 משתתפים ישירות מדף Google+‎, מערוץ YouYube ואפילו מהאתר שלך, ולהציג אותה בפני קהל גלובלי.

הניו יורק טיימס אירח Hangouts בשידור לעיתים קרובות כדי לעודד את מעורבות הקהל שלו, עם נושאים שונים החל בענייני חוץ וכלה בבייסבול מקצועי ונושאים שעל סדר היום של המצביעים. מאז שהוקם דף + של הניו יורק טיימס בנובמבר 2011, העיתון שם לו למטרה ליצור מרכז פעילות עבור הקוראים המקוונים שלו, שבו יוכלו לא רק לגלות ידיעות חדשותיות אלא גם להשתתף בדיון.

לאחרונה, השתמש הטיימס ב-Hangouts בשידור כדי לכסות נושא חם בחדשות ולהגיע לקהל מקוון רחב. שעות ספורות בלבד לאחר החלטתו ההיסטורית של בית המשפט העליון לאשר את חוק הבריאות של הנשיא אובמה, הטיימס הפך לגורם המדיה המרכזי הראשון שבו דנו בחדשות באמצעות שידור וידאו חי באינטרנט. הווידאו של ה-Hangout הועבר בשידור חי בדף+ של הניו יורק טיימס, וכן בדף הדעות של העיתון, ואפשר לשתף את הדיון ואת הניתוח עם קהל רחב יותר.


צוות הטיימס נערך ל-Hangout כדי שיעבור בצורה חלקה והבטיח את הגעתם של משתתפים אורחים לשידור החי שבוע מראש. כאשר הגיע תאריך ההחלטה, הוסיף הטיימס מציין מיקום גרפי בדף הדעות של הטיימס ופרסם פוסט בדף+ שלו כדי לפרסם את ה-Hangout המתוכנן. כשה-Hangout התחיל, הטביע צוות העיתון את הווידאו ישירות בדף הדעות והוסיף גם פרסום בדף הבית של העיתון שהפנה אל האתר שלהם, כדי ליצור מודעות לאירוע. כאשר ה-Hangout הסתיים, ערך צוות הטיימס במהירות את צילומי הווידאו ב-YouTube והעלה אותם לדף הראשון של אתר NYTimes.com, להשגת חשיפה נוספת.

למידע נוסף, קרא את תיאור המקרה המלא. אם אתה מוכן להתחיל לשדר, הקפד לסקור את הטיפים שלנו, ולאחר מכן התחל עם Hangout בשידור משלך. אם יש לך עצות משלך לגבי Hangouts שברצונך לשתף, אל תהסס לפרסם אותן בדף+ של AdSense.

פורסם על ידי ארלין לי - צוות הבלוג Inside AdSense