בכל יום שישי אנו מפרסמים טיפים של Google+ שיעזרו לבעלי אתרים להפיק את המרב מכל התכונות והמשאבים הזמינים. הקפידו לחזור כל שבוע ולגלות את העדכונים החדשים ביותר בסדרת ההדרכה Social Fridays שלנו!

אנו יודעים שמפרסמים אוהבים מדדים, ולכן בהמשך להתבוננות ב'הדים' של Google+ בשבוע שעבר, היום נראה לך כיצד תוכל לנתח את ההשפעה של דף Google+ שלך באמצעות Google+ Insights ו-Google Analytics.

אם אתה משתמש ב-Google Analytics למדידת תנועה ואינטראקציה עם הדפים שלך, הקפד להשתמש ב'דוחות החברתיים' לניתוח המאמצים שלך במדיה החברתית. הדוח' מקורות חברתיים' יראה לך את הרשתות החברתיות המניעות את התנועה לאתר שלך או לדף מסוים כלשהו, ויעזור לך לזהות איזה תוכן פופולרי ברשתות השונות. בנוסף, תוכל להשוות את זמן השהייה באתר שלך בין אורחים המגיעים מרשתות שונות כדי לראות היכן העניין גבוה ביותר.

בנוסף, הקפד לבקר בדוח 'שיתוף חברתי' כדי להבין איזה מלחצני השיתוף במדיה החברתית שלך נלחצים ועבור איזה תוכן. Google Analytics ידווח באופן אוטומטי על פעילות +1 שאתה מקבל ממבקרים באתר שלך, וניתן להתאים אישית רכיבי פלאגין חברתיים אחרים כך שידווחו ל-Google Analytics.


הקפד לנסות את הדוחות האלה כדי להבין טוב יותר כיצד המאמצים החברתיים שלך משפיעים על רמת המעורבות של משתמשים. האם ביצעת עדכונים כלשהם לתוכן או לדף+ שלך לאחר הצגת הדוחות האלה? בקר בדף+ AdSense  שלנו כדי לשתף את הטיפים שלך עם קוראים אחרים.

כעת כשאתה יודע כיצד להתקין ולעקוב אחר ההצלחה שלך עם Google+, חזור אלינו בשבוע הבא כאשר נשתף סיפור הצלחה ועצות של אחד מבעלי האתרים. סוף שבוע נפלא!

פורסם על ידי ארלין לי, צוות הבלוג בתוך Inside AdSense