חג המולד יחול בעוד כשבוע והעולם הנוצרי נמצא בקדחת קניות לקראתו. אם אתם משווקים ברשת מוצרים לשוק המקומי או הבינלאומי, דווקא תקופה עמוסה זו היא זמן טוב בכדי להגביר את המודעות אליכם בקרב לקוחות פוטנציאליים.

הדרך הטובה ביותר למציאת שווקים חדשים היא שימוש בכלי Global Finder Market. כלי זה הוא שילוב של  'כלי מילות המפתח', 'Google Translate ו'מעריך תנועת מילות מפתח' של Google. הוא יאפשר לכם לגלות באילו מדינות קיים הביקוש הגדול ביותר והתחרות הנמוכה ביותר למוצר שלכם. הנתונים עדכניים לחודש האחרון.

בדוגמא שלפניכם, ביקשנו לשווק תכשיטי הכסף. השימוש ב- Global Finder Market גילה שברזיל היא המדינה המתאימה ביותר לשיווק המוצר. אך הוא גם גילה לנו שעלות הפרסום בה גבוהה בהרבה מסין, הנמצאת במקום השלישי בטבלת ההתאמה. קליק ממוצע למודעה יעלה בברזיל 1.32 שקל לעומת 0.79 שקל בסין.




ההחלטה האם לשווק בברזיל או בסין תלויה בפרמטר נוסף, באיזו מהירות אנחנו מסוגלים לספק את המוצר לאותה מדינה. השקיעו זמן ומחשבה ביכולת שלכם לשנע מוצרים במהירות, בעלויות המשלוח, באפשרות לספק שירות לקוחות איכותי ועוד.

מקווים שכלי זה יאפשר לכם למצוא לקוחות פוטנציאלים בשווקים חדשים.

נכתב על ידי לוטם לב-ארי, צוות Google AdWords