מודעות הטקסט הוכיחו את עצמן כדרך מצוינת שמסייעת למפרסמים להרחיב את טווח ההגעה של מסעות הפרסום שלהם בחיפוש Google ולהגיע גם לאתרים ברשת המדיה של Google. כך יכולים בעלי אתרים כמוכם להפיק הכנסות מהתוכן שלכם. מסיבה זו אנו ממשיכים לעבוד על שיפור מודעות הטקסט, גם בעת שאנו משיקים פורמטים חדשים של מודעות.

אחד השיפורים שיחול בקרוב, יהפוף את המראה והתחושה של מודעות הטקסט לעקביים יותר כשמשתמשים ומפרסמים משתמשים במסכים שונים לסירוגין וההבדלים בין מכשירים נעלמים. שיפורים אלה הם בין השיפורים המשמעותיים ביותר שעשינו למודעות טקסט והניסויים שלנו מצביעים על עליה בקליקים בקרב בעלי אתרים ברשת המדיה של Google.

שינויים אלו יתרחשו באופן אוטומטי עבור רוב מודעות הטקסט שבדפים שלכם, והצבע של סמל החץ יתבסס על לוח הצבעים שבחרתם עבור יחידות המודעות שלכם. למשל, אם הרקע של יחידות המודעות שלכם הוא לבן, הסמל יופיע באפור. לגבי צבעי רקע אחרים, הסמלים יהיו בגוון שונה של צבע הרקע. בהתאם לתקנון התוכנית שלנו, אנו מבקשים מבעלי האתרים להימנע מחיקוי חצים אלו או מהצבת תמונות דומות סביב יחידות המודעות שלהם.
הנה דוגמאות של מודעות הטקסט החדשות בגדלים 200x200 ו- 300x250.





אנו מבינים את החשיבות של מודעות הטקסט לעסקים של בעלי האתרים שלנו, ונמשיך להשיק פורמטים חדשים שיביאו לשיפור משמעותי בביצועים, הן עבור בעלי האתרים והן עבור המפרסמים. נשמח לסייע לכם למצוא דרכים חדשות להרחבת העסקים המקוונים שלכם.

פורסם על ידי ג'והאן לנד וסטפן יואן