הימים הקצרים יותר וירידת הטמפרטורות מסמנים לנו שהחורף כבר הגיע למחוזותינו. נצלו את השינוי במזג אויר כדי לבחון את ביצועי מסע הפרסום שלכם באמצעות Google AdWords והתאימו אותו לאווירה החורפית. הנה כמה רעיונות יצרתיים:

    •    מודעות חורפיות

נצלו את אוירת החורף שבה שרויים הלקוחות הפוטנציאלים שלכם על-מנת להעביר מסר מחמם, שעונה על הצורך שלהם. אם אתם מפרסמים ברשת המדיה, תוכלו אפילו ליצור מודעות תמונה באוירה חורפית במיוחד עם כלי בונה מודעות התצוגה שזמין בחשבון שלכם:







    •    שירותים מותאמים למזג האויר

בחנו את השירות שאתם מציעים ובדקו האם הוא יכול להתאים ללקוחות הפוטנציאלים שלכם דווקא עכשיו, בהשפעת החורף. למשל, אם אתם בעלי עסק לתריסים, תוכלו להציע לגולשים לבחון את מלאי התריסים הגדול באתר שלכם, דווקא עכשיו, כשהם נמצאים בבית ואין להם חשק לצאת בגלל הגשם והקור.



אם אתם מציעים שירות שאיננו עונתי, נסו לקשר אותו במודעה לעונות השנה. כך למשל, אפילו סדנת בישול ביתי שלכאורה מוצעת ללקוחות בכל ימות השנה, יכולה למשוך לקוחות פוטנציאלים דווקא בהקשר של החורף. הנה דוגמה נוספת:



מקווים שהצלחנו לתת לכם כמה רעיונות לחידוד ושיפור מסעות הפרסום שלכם. נצלו את החורף, הקור והגשם בכדי לעדכן ולהתאים את מסע הפרסום שלכם.


נכתב על ידי לוטם לב-ארי, צוות Google AdWords