הטלפון הסלולרי הוא כבר יותר מרק טלפון. מדובר במיני מחשב שמאפשר לבצע מגוון פעולות שונות. חשבו על מערכת היחסים שלכם איתו, עכשיו חשבו על הלקוחות שלכם.
הנוכחות והנראות של העסק גם בטלפון הנייד חשובה מאי פעם. כדי להפיק את המרב מהפרסום הסלולרי, הכירו את מודעות Google AdWords השונות לטלפון הנייד.

ישנם שני סוגים של מודעות Google AdWords שמוצגות בנייד וחשוב להבחין ביניהן ולעשות בהן שימוש מושכל.

מודעות למכשירים ניידים מתקדמים



מכשירים ניידים מתקדמים, כגון טלפונים חכמים, כוללים דפדפני אינטרנט מלאים, והם יכולים להציג אתרים בדומה לאתרים המוצגים במחשבים שולחניים. כדי לפצות על גודל המסך הקטן יותר, מכשירים אלו בדרך כלל מאפשרים לך להקטין ולהגדיל את התצוגה כדי לנווט בקלות רבה יותר בדף.
תוכלו ללמוד כיצד ליצור מודעות למכשירים ניידים מתקדמים במאמר הזה במרכז העזרה.



מודעות WAP לנייד



מכשירים המותאמים ל-WAP מאפשרים לאנשים לגלוש באתרים המותאמים ספציפית לניידים קטנים יותר. אתרים אלו בדרך כלל פשוטים בהרבה מאתרים המוכרים לכם מהמחשב השולחני.
תוכלו ללמוד כיצד ליצור מודעות WAP לניידים במאמר הזה במרכז העזרה.

בכדי למקסם את תוצאות הקמפיין שלכם, כדאי ליצור מסע פרסום נפרד לטלפונים סלולריים. כך תהנו משליטה טובה יותר בהגדרות מסע הפרסום. תוכלו להגדיר הצעות מחיר ותקציבים רק לניידים, להשתמש במילות מפתח וטקסטים שונים שנבחרו במיוחד עבור הקהל הסלולרי ועוד.

למידע נוסף על נושא זה בקרו במרכז העזרה שלנו.


נכתב על ידי לוטם לב-ארי, צוות Google AdWords