מפרסמים יקרים,

בעקבות הפידבקים הטובים שקיבלנו מכם, אנחנו שמחים לעדכן אתכם שצוות התמיכה של AdWords בעברית מרחיב את שעות התמיכה בצ'אט!

מעכשיו צוות התמיכה בצ'אט זמין בימים שני-חמישי בין השעות 11:00 בבוקר ועד 20:00 בערב!

תזכורת איך אפשר לצ'וטט איתנו?  

2. לחצו על "צור קשר" בחלק העליון של הדף (אם לא ביצעתם כניסה לחשבון Google תתבקשו להזין שם משתמש וסיסמא).
3. לחצו על הכפתור "התחל צ'אט"  מתחת לכיתוב "שוחח בצ'אט עם נציג Google כעת, דרך המחשב שלך".
4. ניתן גם להתחיל בצ'אט דרך ממשק ה-AdWords עצמו בלחיצה על "עזרה" בחלק העליון של המסך ובחירה בצ'אט.


כמה דגשים: 1. השתמשו בצ'אט עבור נושאים פשוטים וממוקדים, למשל מודעות שטרם אושרו, אתר שנפסל, בעיות חיוב וכד'. עבור נושאים מורכבים עדיף להתקשר לצוות התמיכה הטלפוני (1-809-448-554). 2. השתמשו בצ'אט אם אתם מעדיפים לקבל לינקים באופן מיידי, שיכולים לסייע לכם בפתרון הבעיה בה אתם נתקלים (בניגוד לשיחה טלפונית שתדרוש מנציג השירות שליחת הודעה בהמשך היום). להזכירכם, ניתן גם לקבל תמיכה באמצעות: טלפון שמספרו 1-809-448-554
או מייל ישירות ממרכז העזרה על-ידי לחיצה על "צור קשר"
וגם להיעזר בפורום העזרה של Google AdWords

פורסם על-ידי מאיה גלר, צוות Google AdWords