האם נתקלתם בעבר בצורך להתאים את הצעות המחיר שלכם ב-5% לאלפי מילת מפתח בבת אחת? האם הייתם צריכים למצוא ולהחליף טקסט בכמה מאות מודעות בבת אחת? למשל, אם שיניתם את כתובת האתר ורציתם לבצע עדכון משמעותי בכל הכתובות לתצוגה וכתובות היעד, מכיוון שעברתם לדומיין אחר, יתכן ותרצו לבצע שינוי נרחב בחשבון שלכם.

ב-Google אנחנו אוהבים לפשט תהליכי עבודה, ולעזור לכם לעבוד בצורה יעילה יותר. לכן אנחנו שמחים לספר על האפשרות, עריכה בכמות גדולה, שמאפשרת לכם לבצע שינויים רבים בבת אחת בחשבון.

בצעו יותר פעולות בצורה מהירה וקלה
להלן סיכום של השינויים שתוכלו לבצע באמצעות אפשרות זו:

מילות מפתח
    •    חיפוש והחלפה של טקסט במילות מפתח או בכתובת לתצוגה וכתובת יעד (ברמת מילת מפתח)
    •    הוספת טקסט למילת מפתח או לכתובת יעד (ברמת מילת המפתח)
    •    הגדרת הצעות מחיר חדשות, כולל העלאת הצעות מחיר לסף הנדרש לדף ראשון או לחלק העליון של הדף
         הראשון
    •    העלאת והורדת הצעות מחיר
    •    שינוי סוגי התאמה של מילת מפתח
    •    הוספה והסרה של תוויות

מודעות
    •    חיפוש והחלפה של טקסט במודעה או בכתובת לתצוגה ובכתובת היעד
    •    הוספת טקסט למודעה או לכתובת URL
    •    שינוי אותיות רישיות (אם הטקסט באותיות לטיניות)
    •    הוספה והסרה של תוויות

קבוצות מודעות
    •    העלאה והורדה של הצעות מחיר
    •    הגדרת הצעות מחיר חדשות
    •    הוספה והסרה של תוויות

מסעות פרסום
    •    העלאה והורדה של התקציב היומי
    •    הגדרת תקציב יומי חדש
    •    הוספה והסרה של תוויות

תוכלו לבחון שינויים לפני שאתם מחליטים שהם יבוצעו. אם אתם עושים שינויים רבים, הם יבוצעו ברקע. זה אומר שתוכלו להשאיר את הדף פתוח ולעשות דברים אחרים בחשבון, או אפילו לצאת מהמערכת -- המערכת תעבד את השינויים גם אם יצאתם מהחשבון. החיווי להתקדמות השינויים שערכתם יעדכן אתכם עוד כמה זמן נותר לסיום. כמובן שתוכלו לבחון את התוצאות אחרי שביצוע השינויים יושלם במערכת.

הסתכלו בדוגמה, שמראה כיצד לשנות את הביטוי "באמריקה" ל-"בארה"ב". שימו לב שההחלפה תבוצע בכל המודעות שסומנו ב-"וי".





תוכלו לקרוא עוד על תכונה זו במאמר הרלוונטי במרכז העזרה שלנו.

פורסם על-ידי אהוד, צוות Google AdWords