לפני כחודשיים, השקנו את מסעות הפרסום המשופרים כדי לעזור לכם לנהל בצורה פשוטה וחכמה יותר את מסעות הפרסום שלכם בעולם מרובה המכשירים של היום. לאחרונה שמענו כמה סיפורים מעניינים על דרכים שבהן מפרסמים שיפרו את הביצועים שלהם וחסכו זמן הודות למסעות הפרסום המשופרים. אמנם, לכל מפרסם יש עסק ייחודי ופוטנציאל רווחים שונה, אולם אנו מציגים כאן כמה דוגמאות המדגישות אסטרטגיות שננקטו בפועל ותוצאות שהושגו עד כה הודות לשימוש במסעות פרסום משופרים.


e-travel שיפרה את שיעור הקליקים ואת שיעור ההמרות שלה באמצעות מודעות שעברו אופטימיזציה להקשר, הורדות של יישומים לנייד ו-sitelinks משודרגים. 



e-Travel היא אחת מסוכנויות הנסיעות המקוונות המובילות ביוון, בקפריסין וברוסיה, ויש לה נוכחות בשווקים נוספים באירופה, במזרח התיכון ובצפון אפריקה. לאחר ביצוע השדרוג למסעות פרסום משופרים, המנכ"ל ניקוס גואוליס דיווח כי, "אנו יכולים כעת להציג את המודעות שלנו בהתאם להקשר של האנשים, כגון מיקום או שעה ביום [... וכן] לספור הורדות של היישום כהמרות בדוחות של AdWords, דבר שחשוב מאוד עבורנו מכיוון שהרבה מאוד מההפניות של לקוחות ממודעות מגיעות מהיישום שלנו לנייד. תכונות אלה, יחד עם ה-sitelinks המשודרגים, עזרו לנו להגביר את שיעור הקליקים שלנו ב-43%, ואת שיעור ההמרות ב-88%".
_____________________________________________________________



American Apparel הכפילה את נפח ההפניות הטלפוניות שלה ממודעות הודות לשימוש במסעות פרסום משופרים, ושיפרה את ההחזר על ההוצאה למודעה.

 

American Apparel, רשת גדולה של חנויות אופנה, שדרגה את כל מסעות הפרסום שלה כדי ליהנות מהיתרונות של תכונות חדשות כגון תוספי שיחה ו-sitelinks משודרגים. על ידי הרחבת השימוש בתוספי שיחה לכל סוגי המכשירים וספירת שיחות שנמשכו למעלה מ-10 שניות כהמרה, American Apparel הכפילה את נפח ההמרות שלה משיחות טלפון. ההחזר על ההוצאה השתפר משמעותית.
_____________________________________________________________
 
 
מותג יוקרתי של קניות מקוונות הגדיל את היקף המכירות שלו ב-20% על ידי זליגה לשווקים משניים, הודות לקלות הביצוע של אופטימיזציה של הצעות מחיר במיקומים מרובים במסע פרסום משופר אחד בלבד.



אתר יוקרתי של קניות מקוונות נהג למקד את הפעילות השיווקית שלו במנועי חיפוש, בביצוע אופטימיזציה של הצעות מחיר עבור מסעות פרסום למיקומים ספציפיים המכוונים לשווקים מרכזיים, כגון ניו יורק ולוס אנג'לס. מאז השדרוג למסעות פרסום משופרים, החברה החלה להשתמש בהתאמות של הצעות מחיר למיקומים כדי לבחון ולהרחיב את נוכחותה באמצעות AdWords למיקומים גיאוגרפיים חדשים, כולל אזורים אמידים בדלוור, בדרום קרוליינה ובניו מקסיקו. כבר עכשיו, החברה הגדילה את שיעור ההמרות הכולל ב-20% תוך השגת יעד ההחזר על ההוצאה למודעה.
_____________________________________________________________
 
 

האנליסטים של שיווק במנועי חיפוש של חברת Hotwire חוסכים 5-10 שעות בשבוע הודות לניהול יעיל יותר של מסעות הפרסום. 



Hotwire.com, אתר מוביל של נסיעות מוזלות, שדרג את כל חשבונות החיפוש שלו בתשלום למסעות פרסום משופרים, הן מקומיים והן בינלאומיים, במהלך החודש הראשון. קליי שולנבורג, מנהל השיווק במנועי חיפוש של Hotwire, סיפר כי השדרוג למסעות פרסום משופרים עזר מאוד לצוות שלו לנהל את AdWords ביעילות רבה יותר, מכיוון שכל ההתאמות העיקריות של מיקום, שעה ביום ומכשיר מנוהלות כעת במסע פרסום אחד: "הזמן שנחסך לכל אנליסט של שיווק במנועי חיפוש נע בסביבות 5 – 10 שעות לשבוע עבודה, שכעת ניתן להקצות מחדש ליוזמות אסטרטגיות חדשות של שיווק במנועי חיפוש או לאופטימיזציה פרטנית יותר של חשבון/מסע פרסום".  

_____________________________________________________________ 



התחל בעבודה ב-3 שלבים


אם אתם מבין 95% מהמפרסמים שמסעות הפרסום שלהם מדור קודם פועלים כעת בכל סוגי המכשירים, אתם יכולים לבצע שדרוג בשלושה שלבים פשוטים כדי ליהנות מהיתרונות של מסעות הפרסום המשופרים:

1.        היכנסו לממשק AdWords ולחץ על הלחצן 'התחל בעבודה'
2.        בחרו התאמת הצעת מחיר לנייד
3.        לחצו על 'סיים שדרוג'

הנה סרטון הדגמה קצר.



אם יש לכם שאלות בנוגע לשדרוג למסעות פרסום משופרים, צרו קשר עם התמיכה של AdWords, היעזרו במפרסמים אחרים בפורום העזרה שלנו, או עיינו במדריך המקיף לביצוע שדרוג (קובץ .pdf להורדה). 






פורסם על ידי סורוג'יט צ'טרג'י, מנהל צוות מוצר