כאשר יצרנו את תכונת עריכת הגיליון האלקטרוני ב-2009, רצינו להקל עליכם בביצוע שינויים בכמות גדולה במסעות פרסום. מאז, השקנו את התכונה עריכה בכמות גדולה כדי לעזור לכם לבצע שינויים בקנה מידה גדול בחשבון ה-AdWords כולו, ואת העלאות בכמות גדולה של מילות מפתח כדי לעזור לכם בהוספה, עריכה והסרה של מילות מפתח בקנה מידה גדול. עריכה בכמות גדולה והעלאות בכמות גדולה של מילות מפתח כוללות את כל היכולות של עריכת גיליון אלקטרוני אך הן חזקות יותר ובעלות יכולות מתקדמות יותר. לפיכך, אנחנו מוציאים מהשירות את עריכת גיליון אלקטרוני ב-30 במאי.

אם אתם רגילים לעריכת גיליון אלקטרוני, תוכלו לבצע אחד משני דברים בהתאם למה שתרצו להשיג:

1. תוכל ללחוץ על התפריט הנפתח 'ערוך' ולבחור את סוג העריכה בכמות גדולה שברצונכם לבצע. עריכות בכמות 

    גדולה במילות המפתח מאפשרות לכם:
  •  לחפש ולהחליף טקסט במילת המפתח או בכתובת אתר היעד
  •  להוסיף טקסט למילת המפתח או לכתובת אתר היעד
  •  להגדיר הצעות מחיר חדשות, כולל הגדלה של המחיר לקליק לדף ראשון או לראש הדף
  •  להגדיל או להקטין הצעות מחיר
  •  לשנות סוגי התאמה של מילות מפתח
  •  להוסיף/להסיר תוויות
2. תוכלו להשתמש בהעלאות בכמות גדולה של מילות מפתח. באותו דף שבו יכולתם תמיד להוריד דוחות של מילות מפתח,   לחצו על התיבה שבה כתוב 'ניתן לעריכה'.  פעולה זו תביא להורדה של גרסה מיוחדת וניתנת לעריכה של דוח ביצועי מילת המפתח שאותו תוכל לשנות ולאחר מכן להעלות.

למידע נוסף על השימוש בתכונות אלה במקום תכונת העריכה של גיליון אלקטרוני, קראו את המאמר על עריכות בכמות גדולה ואת המאמר על העלאות בכמות גדולה של מילות מפתח במרכז העזרה שלנו.

פורסם על ידי פראשנט באהטי, מנהל מוצר, AdWords