מסעות פרסום משופרים עוזרים לכם להגיע לאנשים באמצעות המודעות הנכונות, על סמך ההקשר שלהם - המיקום, השעה ביום והמכשיר שלהם - ללא צורך בהגדרה ובניהול של מספר מסעות פרסום נפרדים. עבור רוב המפרסמים, תהליך השדרוג מורכב משלושה צעדים פשוטים. עד כה מפרסמים שדרגו יותר מ-1.5 מיליון מסעות פרסום והם מדווחים על תוצאות טובות במיוחד.

מרכז שדרוג חדש

היום אנו מציגים את מרכז השדרוג שנועד להקל על תהליך השדרוג עבור מפרסמים המנהלים מסעות פרסום מרובים. מרכז השדרוג מאפשר לשדרג מספר מסעות פרסום בו-זמנית ולמזג מסעות פרסום, תוך מספר קליקים בודדים. במהלך השבועות הקרובים מרכז השדרוג יהיה זמין לכל החשבונות, והגישה אליו מתבצעת דרך סרגל הניווט הימני שבכרטיסייה 'מסעות פרסום'.  למידע נוסף.

                                                                   נקודת הכניסה אל מרכז השדרוג


יש שתי דרכים בסיסיות לשימוש במרכז השדרוג

1. שדרוג בכמות גדולה

אפשרות זו מציעה דרך מהירה לשדרוג של מסעות פרסום מרובים שאינם זקוקים למיזוג. במקום לשדרג כל מסע פרסום בנפרד, ניתן לבחור במספר מסעות פרסום, לבחור בהתאמת הצעת מחיר לנייד, להציג אומדני תנועה ולשדרג את מסעות הפרסום תוך מספר קליקים בודדים.

2. מיזוג ושדרוג

אם יש לכם מסעות פרסום לחיפוש בלבד, או לחיפוש ולרשת המדיה, והם מכילים מילות מפתח דומות ויעדי מיקומים דומים, מרכז השדרוג מזהה אותם באופן אוטומטי כמועמדים למיזוג. לאחר מכן תוכלו לעיין בתצוגה מקדימה ולשנות את ההגדרות המוצעות של מסע הפרסום, את קבוצות המודעות ואת התוספים של מסע הפרסום שהתקבל מהמיזוג. כברירת מחדל, קבוצות המודעות והתקציבים יהיו משולבים. תוספים והגדרות אחרות (ברמת מסע הפרסום) של מסע הפרסום הראשי יבטלו את ההגדרות והתוספים של מסע הפרסום המשני.




                                                              תצוגת טבלה להגדרות של מסע הפרסום שהתקבל מהמיזוג

לאחר יצירת מסעות פרסום משופרים חדשים, מומלץ לשדרג את התוספים כדי ליהנות משליטה רבה יותר, מגמישות ומרלוונטיות. כמו כן, מומלץ להחזיר מילות מפתח חשובות, מילות מפתח שליליות, תוספים או יעדי מיקומים חשובים ממסע הפרסום המשני, שלא נוספו למסע הפרסום הראשי בעקבות המיזוג.

לגבי מסעות פרסום לרשת המדיה בלבד, אנחנו ממליצים לשדרג אותם במקום למזג אותם ביחד. כלי השדרוג אינו תומך באפשרות למזג מודעות תמונה, קריטריונים של מיקוד לפי קהל וכן רכיבים אחרים במסע הפרסום אשר ספציפיים לרשת המדיה.

מרכז השדרוג כולל גם מצב מתקדם עם תצוגה של כל מסעות הפרסום שנכללים בחשבונכם, כדי לאפשר לכם יותר גמישות ופחות הנחיה אם כבר פיתחתם אסטרטגיה לביצוע המיזוג והשדרוג.

תזכורת
ב-22 ביולי 2013 נתחיל לשדרג בצורה אוטומטית את כל מסעות הפרסום למסעות פרסום משופרים.

פורסם על ידי ניל אינאלה, מנהל מוצר, AdWords