הפוסט של היום, העוסק בשימוש במתן הצעות מחיר אוטומטיות במסעות פרסום משופרים, הוא הפוסט החמישי בסדרת השיטות המומלצות שלנו למתן הצעות מחיר. הפוסטים הקודמים בבלוג עסקו בחישוב התאמות של הצעות מחיר לנייד, למיקום ולזמן.

השקנו את ההתאמות של הצעות מחיר למכשיר, למיקום ולשעה ביום כדי לעזור לכם לשלוט בהצעות המחיר שלכם מבלי לשכפל מסעות פרסום, כחלק ממסעות הפרסום המשופרים. שמענו ממפרסמים רבים שכלים אלה עוזרים להם לשפר את התוצאות ואת היעילות. עם זאת, למפרסמים מסוימים - ולבעלי תוכניות וחשבונות גדולים בפרט - ניהול מסעות פרסום בקנה מידה נרחב עדיין עשוי לצרוך זמן רב ולהיות מלאכה מורכבת.

מאחר שמתן הצעות מחיר הוא גורם קריטי להצלחה ב-AdWords, פיתחנו מערכת של כלי אוטומציה כדי לסייע בשיפור הביצועים שלכם ולחסוך לכם זמן.

יתרונות האוטומציה של הצעות מחיר ב-AdWords

שימוש במתן הצעות מחיר אוטומטיות יכול להניב תוצאות טובות יותר ויעילות משופרת כמעט לכל מפרסם. הנה כמה מהיתרונות העיקריים לשימוש באסטרטגיות של הצעות מחיר אוטומטיות ב-AdWords במסעות פרסום משופרים.

●        חסכו בזמן על ידי אופטימיזציה של הצעות מחיר למילות מפתח עבור היעד שלכם בקנה מידה נרחב. כלים אוטומטיים משנים את הצעות המחיר באופן דינמי כדי לעמוד ביעדי הפרסום שלכם בכל מילות המפתח -- בין אם מדובר במאה מילות מפתח או במיליון -- וכך הם חוסכים לכם זמן ומאמץ.

●        צרו ונהלו מסעות פרסום ללא תלות באסטרטגיה של מתן הצעות מחיר. התכונה החדשה אסטרטגיות גמישות של הצעות מחיר מאפשרת לכם להחיל אסטרטגיות מרובות של מתן הצעות מחיר במסע פרסום אחד או על פני מסעות פרסום מרובים. אפשרות זו מעניקה לכם את החופש לבצע אופטימיזציה להשגת יעדי פרסום מרובים באותו מסע פרסום או על פני מסעות פרסום רבים ללא המגבלה של מבנה חשבון. קרא עוד בנושא זה בהמשך.

●        שפרו את הביצועים על ידי מתן הצעות מחיר בזמן המכירה הפומבית. שתי אסטרטגיות גמישות של מתן הצעות מחיר, מחיר יעד לרכישה ואופטימיזציית מחיר לקליק, משתמשות בשילוב של סימני ביצועים בזמן אמת, כולל מיקום, מכשיר, אתר שותף ומערכת הפעלה כדי להגדיר הצעות מחיר ספציפיות בכל מכירה פומבית. בעזרת מתן הצעות מחיר בזמן המכירה הפומבית, כלים אוטומטיים אלה מחשבים אוטומטית התאמות של הצעות מחיר עבורכם.

●        בצעו אופטימיזציה לאורך זמן כדי לשפר את התוצאות באופן רציף. הכלים האוטומטיים שלנו מסתגלים לשינויים בביצועים לאורך זמן, וכך הם חוסכים לכם את המאמץ של הערכה ידנית של דוחות ביצועים ומשנים את הצעות המחיר באופן רציף כדי לשמור על התאמה לתנודות בביצועים.

●        קל לנסות זאת. השימוש בכלי האוטומציה של הצעות מחיר ב-AdWords אינו כרוך בתשלום והכלים זמינים לכל המפרסמים ישירות בממשק AdWords.

מתי להשתמש באוטומציה של הצעות מחיר

בסעיף זה נספק הדרכה לגבי מצבים שבהם יש להשתמש בכל אחת מהאסטרטגיות של הצעות המחיר האוטומטיות של Google במסעות פרסום משופרים.

מחיר יעד לרכישה (גרסת האסטרטגיות הגמישות של הצעות מחיר בכלי אופטימיזציית ההמרות) הוא הכלי החזק ביותר שלנו לאוטומציה של הצעות מחיר. אסטרטגיה זו של הצעת מחיר מגדירה הצעת מחיר אופטימלית עבור כל מכירה פומבית על ידי חיזוי הסבירות להמרה. היא משתמשת בנתונים המתקבלים בזמן אמת, כגון מיקום, זמן, מכשיר ומיקום ברשת. החילו אסטרטגיה זו על קבוצות מודעות או על מסעות פרסום אם המטרה העיקרית שלכם היא למקסם את נפח ההמרות תוך שמירה על מחיר יעד לרכישה. מחיר היעד לרכישה מגדיר עבורכם התאמות של הצעות מחיר ומבצע אופטימיזציה שלהן באופן אוטומטי, אולם התאמת הצעת מחיר של 100%- תמנע את הצגת המודעות שלכם בניידים.

אופטימיזציית מחיר לקליק יכולה לשפר את הביצועים על ידי הוספת אוטומציה אל הצעות המחיר הידניות שלכם. אסטרטגיה זו של הצעת מחיר אוטומטית תשפר את הצעות המחיר הידניות שלכם תוך שימוש באותה טכנולוגיה לחיזוי המרות בזמן אמת המשמשת במחיר יעד לרכישה. עדיין תוכלו להחיל התאמות של הצעות מחיר בנוסף על אסטרטגיה אוטומטית זו אם אתם יודעים שגורמים כגון מכשיר, מיקום או שעה ביום משפיעים על ערך ההמרה שלכם בדרכים שאינן נמדדות במעקב ההמרות. לדוגמה, אם ברצונכם להשתמש באוטומציה, אך אתם יודעים שהקליקים שלכם בנייד מניבים ערך מעבר להמרות המקוונות, כגון ביקורים בחנות, תוכלו להפעיל אופטימיזציית מחיר לקליק בשילוב עם התאמת הצעת מחיר לנייד כדי להתחשב בפער בערך הצפוי לקליק.

שתי האסטרטגיות הגמישות האחרונות של הצעות מחיר מחילות אוטומציה של הצעת מחיר ופועלות עם התאמות קיימות של הצעות מחיר ידניות. אם המטרה שלכם היא להשיג את מרב הקליקים במסגרת הוצאת יעד, תוכלו ליישם את אסטרטגיית הצעת המחיר של מקסום קליקים. לחלופין, אם אתם מעוניינים יותר בחשיפה עם הופעות במיקומים העליונים, תוכלו לנסות את האסטרטגיה של מיקום יעד בדף חיפוש. קראו עוד על אסטרטגיות אלה כאן.

אם יישמתם אחת מהאסטרטגיות הגמישות שלנו להצעת מחיר, תוכלו לנטר את הביצועים שלכם בספריה המשותפת ולבצע התאמות לפי הצורך.

ביצוע שיפורים באסטרטגיית הצעת המחיר האוטומטית עשוי אמנם להצריך מעט זמן, אולם יתרונות האוטומציה של הצעות מחיר ישפרו את הביצועים שלכם תוך חיסכון בזמן ומאמץ. כדי לקרוא עוד בנושא אוטומציה והתאמות של הצעות מחיר, עיינו במרכז העזרה.

פורסם על ידי אנדריאה קוהאן, מנהלת שיווק מוצר, AdWords