הגרסה העדכנית של עורך AdWords מספקת דרכים רבות יותר לעריכת כמות גדולה של שינויים במסעות פרסום משופרים. בגרסה החדשה תוכלו:
  • להגדיר התאמות הצעות מחיר עבור מיקומים, נושאים וקהלים.
  • להגדיר התאמות הצעות מחיר לנייד ברמת קבוצת המודעות.
  • לשדרג כמות גדולה של מסעות פרסום באמצעות ייבוא CSV או הכלי 'הוספה/עדכון של מסעות פרסום מרובים'.
  • להשתמש בפרמטרים החדשים של ValueTrack {ifmobile}, {ifnotmobile}.
שיפרנו גם את סטטיסטיקת הביצועים שניתן להוריד עבור מיקומים גיאוגרפיים, קהלים ומיקומים בדף. בכרטיסייה 'מילות מפתח', שתיים-עשרה עמודות חדשות מציגות ביצועים מפורטים של מילות מפתח ברשת המדיה.
      
לפרטים נוספים על שינויים אלה ועדכונים אחרים, עייbנו בנתוני גרסה 10.1 של עורך AdWords.
                  
בפעם הבאה שתפעילו את עורך AdWords, תראו הנחיה לשדרג לגרסה 10.1 .למידע נוסף על שדרוג, כולל כיצד לשמור שינויים והערות שלא פורסמו בעת השדרוג, קראו הוראות אלה. תוכלו להוריד את גרסה 10.1 גם מאתר האינטרנט של עורך AdWords. 

הערה: התמיכה בגרסאות קודמות של עורך AdWords תמשיך במשך ארבעה חודשים כדי לאפשר לכם מספיק זמן לשדרג. כדי להבטיח שימוש רציף ללא הפרעות בעורך AdWords יהיה עליכם לשדרג לפני 16 בספטמבר, 2013.

פורסם על-ידי מאיה גלר, צוות Google AdWords