כדי ליצור מסעות פרסום מצוינים עליכם לדעת שני דברים: מיהו הקהל שלכם וכיצד להשתמש בידע הזה כדי להגיע אליהם בדרכים חכמות.

היום אנו שמחים לבשר על חידושים שיעזרו למפרסמים ברשת המדיה להכיר את הקהל שלהם ולדעת כיצד להגיע אליו. החידושים הם מתכנן הפרסום לתצוגה של Google ושני דוחות חדשים: ביצועים לפי מאפיינים דמוגרפיים וביצועי מיקום.

נתחיל עם 'מתכנן הפרסום לתצוגה של Google'. זהו כלי המוצע בחינם לביצוע מחקר ותכנון, המציע רעיונות למיקוד ואומדנים שיעזרו לכם לבנות מסעות פרסום טובים יותר לרשת המדיה. הכלי מציע מיקומים להצגת המודעות שלכם ברשת המדיה של Google, וכן פרטים קשורים וחשובים אחרים, על סמך הנתונים שאתם מזינים : טווחי הופעות וקובצי cookie עבור המלאי שלנו, פילוחים של גיל ומגדר ומידע היסטורי על מחירים לקליק. התכונות האלו יעזרו לכם:

למצוא מיקומים חדשים. 'מתכנן הפרסום לתצוגה' מוצא ומציע אלפי אתרים, יישומים לנייד וערוצי וידאו המתאימים
   להצגת המודעות שלכם בכל העולם המקוון.
לקבל רעיונות למיקוד. האם אתם מנסים להגיע לאוהדי כדורגל, או להורים חדשים? פשוט תארו את תחומי העניין
   שלהם, ציינו אתרים שאתם יודעים שהם נוהגים לבקר בהם וכן מוצרים שהם קונים. 'מתכנן הפרסום לתצוגה' ישתמש
   בנתונים אלו כדי להציע מילות מפתח טובות ורעיונות אחרים למיקוד.
להפוך את הנתונים לתובנות. מהן ההזדמנויות של מסע הפרסום שלכם ברשת המדיה של Google, ולמה תוכלו
   לצפות בתמורה? 'מתכנן הפרסום לתצוגה' יראה לכם מה ההזדמנות ויגבה זאת באומדנים ובנתונים היסטוריים.



 מתכנן הפרסום לתצוגה

'מתכנן הפרסום לתצוגה' הוא חלק מ-AdWords, לכן בקליק אחד תוכלו להוסיף את התוכנית שלכם ישירות לחשבונכם, או להוריד ולשתף אותה. 'מתכנן הפרסום לתצוגה' יהיה זמין בתפריט כלים וניתוח, וההפצה שלו תתחיל בשבועות הקרובים. למידע נוסף, בקרו במרכז העזרה שלנו.

כעת נלמד כיצד להכיר את הקהל שלכם. שני הדוחות החדשים שלנו יעזרו לכם להבין את טיב הביצועים של המודעות שלכם באתרים שונים ובקרב פלחים שונים של לקוחות.

דוחות ביצועים לפי מאפיינים דמוגרפיים מראים כיצד פלחים דמוגרפיים, מגדרים וטווחי גילאים שונים מגיבים למסרים שלכם באמצעות נתוני הופעות, קליקים ושיעורי המרות לכל קבוצה - חלומו של כל איש שיווק!  כשבידכם התובנות החדשות האלו, תוכלו להתאים במהירות את המודעות כך שיהיו רלוונטיות יותר לקהל שלכם, ולשנות את הגדרות המיקוד והאסטרטגיה למתן הצעות מחיר כדי לשפר את ביצועי מסעות הפרסום שלכם.


 דוחות חדשים לפי מאפיינים גיאוגרפיים


דוחות חדשים של ביצועי מיקום משלבים את המיקומים האוטומטיים והמיקומים המנוהלים בדוח אחד כדי שתוכלו לראות במהירות את ביצועי המודעות שלכם באתרים שונים, ולהתאים את המיקוד ואת אסטרטגיית מתן הצעות המחיר בקלות רבה. הדוחות החדשים האלו זמינים לכל המפרסמים בכרטיסייה 'רשת המדיה'. 

העולם הדיגיטלי מאפשר לקבל מידע בזמן אמת ולפעול בזמן אמת. אנו מקווים שהתכונות החדשות האלו יספקו לכם תובנות רבות יותר, דרכים טובות יותר לפעולה על סמך אותן תובנות, ודרך יעילה וקלה יותר לקנות מודעות לתצוגה.

פורסם על ידי כריסטיאן אוסטליאן, מנהל מוצר, AdWords