מסעות פרסום משופרים מציעים מגוון תכונות חדשות להשגת ביצועים טובים יותר ויעילות רבה יותר. עם יותר משלושה מיליון מסעות פרסום ששודרגו כבר, שמענו הרבה דוגמאות נהדרות של מפרסמים שמצאו מקורות הכנסה חדשים והצליחו להגיע ללקוחות חדשים בעזרת מסעות פרסום משופרים, ובה בעת חסכו בזמן. מאחר שמועד השדרוג האוטומטי מתקרב ויחול ב-22 ביולי, אנו מציגים היום כמה תכונות חדשות במרכז השדרוג כדי להקל עוד יותר על תהליך השדרוג. שדרגו עוד היום כדי להתחיל ליהנות מהיתרונות.

5 סיבות לשדרג כעת

שדרוג כעת והתמקצעות בתכונות החדשות לפני השדרוג האוטומטי יאפשר לכם להתחיל ליהנות מביצועים טובים יותר מוקדם יותר – ולהשיג יתרון על המתחרים. הנה כמה מהסיבות העיקריות של המפרסמים שלנו לשדרוג:

1.       גלו הזדמנויות חדשות: השתמשו בהתאמת הצעת מחיר לפי מיקום כדי למשוך משתמשים בקלות וביעילות על סמך מיקום וקרבה. תכונה זו מאפשרת לכם למצוא מקורות הכנסה שייתכן שלא ידעתם על קיומם, ולבצע אופטימיזציה לשם ניצולם. 

לאחר השדרוג למסעות פרסום משופרים ומינוף התאמות מחיר לפי מיקום גיאוגרפי, הצהיר פיטר היוז, מנהל SEM ב-Constant Contact, כי "פתאום הבנו שיש בקליפורניה קבוצה גדולה של עסקים קטנים ובינוניים. אוקיי - כבר ביצענו מיקוד גיאוגרפי לאזור זה.  אבל נחשו מה?  מי ידע שדקוטה הצפונית מניבה החזר ROI גדול כל כך. לפני כן, בחיים לא הייתי מגלה זאת, כי לא התאים למודל קנה המידה הסלקטיבי שלי".

2.       חשפו את העוצמה האמיתית של הנייד: ישמו התאמת הצעת מחיר לנייד כדי לוודא שאתם מספקים תמורה מתאימה לצרכנים הנמצאים בתנועה ובה בעת משיגים תובנה רבה יותר לגבי התוצאות שהנייד יכול לספק לכם.                

American Apparel שדרגה מוקדם למסעות פרסום משופרים כדי להגיע ללקוחות דרך כל המכשירים. החברה התחילה בהגדרה של התאמות הצעות מחיר לנייד ב-100% והתוצאות היו מרשימות.  מאז השדרוג, גדל מספר ההמרות מניידים פי שניים ושיעור הקליקים המצטבר גדל ב-7%.  שון סינגלטון, מנהל שיווק, אמר כי "אנו עוברים מתקופת ניסיון לכוונון עדין של הדרך שבה אנו מיישמים את אסטרטגיית השיווק שלנו למכשירים מרובים.  עם מסעות פרסום משופרים, קל מאוד לבצע ניסיון ולחזור עליו, וכך אנו מגדירים במהירות שיטות מומלצות פנימיות במונחים של כיצד להפעיל מסעות פרסום משופרים בצורה הטובה ביותר". 


3.       עודדו פניות נוספות דרך שיחות: השתמשו בתוספים להתקשרות ומדדו שיחות כהמרות כדי לעודד פניות בעלות משתלמת ובה בעת לספק חוויית משתמש טובה יותר ללקוחותיך.


 Woodbridge, חברת השקעות פיננסיות, ניצלה את התוספים המשודרגים להתקשרות ואת תכונות הדיווח החדשות, והגדילה את נפח השיחות מסמארטפונים מ-20% ל-57%, כאשר מספר הפניות הכולל מסמארטפונים גדל כמעט פי שניים.  בנוסף, שיעורי ההמרות הן ממחשבים שולחניים והן ממכשירים ניידים גדלו ב-6%.

4.       הגיעו לקהלים חדשים ברשת המדיה של Google בעזרת הצעות מחיר רבות עוצמה:  תיצרו נתח הופעות לקהל ספציפי באמצעות הצעות מחיר מותאמות לרשת המדיה עבור מאפיינים כגון דמוגרפיה, קטגוריות עניין או נושאים.
 סטאטיס קונסטנטינידיס, שמנהל את השיווק הגלובלי ב-Westwing, אמר כי "הודות לשדרוג למסעות פרסום משופרים, אנו מבינים טוב יותר כיצד נראה הקהל שלנו המבצע המרות ברמת קבוצת המודעות. זה מאוד חשוב לנו, שכן כך יש לנו מושג ברור למדי מהי קבוצת היעד שלנו. אנו יכולים להשתמש במידע זה כדי לשפר את נתח ההופעות של המודעות שלנו בקרב הקהל המבצע המרות ולהפחית את מספר ההופעות בקרב קהל שממעט לבצע המרות, כדי לעודד המרות ולהפחית את המחירים להפניות".

5.       נהלו מסעות פרסום בפחות זמן: שדרגו למסעות פרסום משופרים כדי לראות כיצד התכונות רבות העוצמה פועלות יחד לייעול זרימת העבודה שלכם ומסייעות לכם לחזור הביתה מהעבודה מוקדם יותר.

 חנות נעליים בהולנד, Schuurman Schoenen, הפחיתה את המספר הכולל של מסעות הפרסום שלה ב-60% וקיצצה את עומס העבודה של צוות השיווק שלה באופן דרמטי.  "פעם הייתי משקיע פי שניים יותר זמן בתחזוקה ובכוונון של מסעות פרסום", אומר קאיו קליין אובינק, איש שיווק מקוון ב-Schuurman Schoenen.

שיפורים במרכז השדרוג

במאי, הכרזנו על מרכז השדרוג למסעות פרסום משופרים כדי לעזור לכם לעבור ממסעות הפרסום הישנים למסעות פרסום משופרים. אנו מציגים כמה תכונות נוספות, שיושקו במהלך השבוע הבא, שיהפכו את השדרוג לקל עוד יותר ויעניקו לכם שליטה טובה יותר על תהליך המיזוג:

●       גמישות רבה יותר בעת העתקת מילות מפתח: בעת מיזוג מסעות פרסום, תהיה לכם שליטה רבה יותר על האופן שבו יועתקו (או לא יועתקו) מילות מפתח ממסע הפרסום לנייד למסע הפרסום למחשב האישי.
●       תיוג אוטומטי של מילות מפתח שהועתקו: בעת העתקה או מיזוג של מילות מפתח, מודעות או קבוצות מודעות, הן יתויגו ככאלה ששונו על ידי מרכז השדרוג.
●       מעקב שוטף ברמת מילות המפתח: כאשר יש לכם שני מסעות פרסום תואמים עם כתובות אתרי יעד שונות ברמת מילות המפתח לניידים ולמחשבים שולחניים, הם ימוזגו באופן אוטומטי. כתובת האתר לניידים תוצג בטלפונים ניידים וכתובת האתר למחשבים שולחניים תוצג בהתקנים שאינם ניידים.
●       ... ובקרוב: פונקציונליות העלאה בכמות גדולה: בקרוב ניתן יהיה לייצא תוספים למודעות וקבוצות מודעות לעורך AdWords.

אנו מקווים כי מרכז השדרוג ומשאבים נוספים ששיתפנו יספקו לכם את הכלים הנדרשים כדי להקל על המעבר למסעות פרסום משופרים.

אל תחכו לשדרוג. אנו נתחיל לבצע שדרוג אוטומטי של כל מסעות הפרסום הישנים ב-22 ביולי 2013. 

פורסם על ידי אנדי מילר, ראש צוות פתרונות חיפוש לנייד