עד כה מפרסמים שדרגו למעלה מ-3 מיליון מסעות פרסום מדור קודם למסעות פרסום משופרים. אם כבר שדרגתם את כל מסעות הפרסום שלכם, אתה מוכנים לפעולה! אם עדיין יש בחשבונכם מסעות פרסום מדור קודם, פוסט זה יתאר מה צפוי לקרות למסעות פרסום שישודרגו באופן אוטומטי החל מ-22 ביולי 2013.


מסלול השדרוג האוטומטי
אנו ממליצים בחום לכולם לבצע שדרוג לפני ה-22 ביולי 2013 כדי שמסעות הפרסום שלכם יוגדרו כרצונכם. אם לא תעשו זאת, מערכת AdWords תשדרג אותם תוך שימוש בהגדרות ברירת המחדל הבאות.


כמו כל מסע פרסום חדש ב-AdWords, מסעות הפרסום יוגדרו כך שיגיעו ללקוחות בכל סוגי המכשירים. במסעות פרסום משודרגים נדרשת הגדרה של התאמת הצעת מחיר לנייד, המשפיעה על הצעות המחיר, על מיקום המודעה ועל כמות הקליקים שלכם בניידים. הטבלה הבאה מראה כיצד תוגדר התאמת הצעת מחיר לנייד בהתאם למכשירים שאליהם בוצע מיקוד של מסע פרסום מדור קודם. כמובן, תוכלו לשנות את התאמת ברירת המחדל של הצעת המחיר לנייד ואת כל שאר ההגדרות של מסע הפרסום לאחר השדרוג האוטומטי של מסע הפרסום.

התאמת ברירת המחדל של הצעת מחיר לנייד                           מיקוד למכשירים במסע פרסום מדור קודם

* מוגדרת על סמך הצעות מחיר שניתנו על ידי                        כל מסע פרסום הממוקד למחשבים
מפרסמים דומים

* מוגדרת על סמך הצעות מחיר שניתנו על ידי                       מסעות פרסום הממוקדים לטאבלטים בלבד
מפרסמים דומים

* +0% (אותן הצעות מחיר לכל המכשירים)                         מסעות פרסום הממוקדים לניידים בלבד

* +0% (אותן הצעות מחיר לכל המכשירים)                          מסעות פרסום הממוקדים לטאבלטים ולניידים בלבד




מקרים מיוחדים

התיאור שלמעלה כולל את הרוב הגדול של מסעות פרסום מדור קודם. אולם, יש כמה מקרים מיוחדים שבהם יחולו הגדרות ברירת מחדל שונות בשדרוג, כגון מסע פרסום מדור קודם שמפעיל מודעות ברשת המדיה של Google ומשתמש במיקוד ספציפי למכשיר. פרטים על מקרים מיוחדים אלה מופיעים במרכז העזרה של AdWords. 


שדרגו במהירות ובקלות עוד היום
אם אתם משדרגים מסע פרסום אחד או מסעות פרסום מרובים, אנו ממליצים לכם להשתמש במרכז השדרוג של AdWords. הוא מהיר, והוא מנחה אתכם שלב אחר שלב לאורך התהליך. למידע נוסף בקרו כאן.

אנחנו כאן לשירותכם
אנו רוצים שתצליחו ב-AdWords, לכן צרו איתנו קשר אם תרצו לקבל סיוע בשדרוג למסעות פרסום משופרים. לקבלת פרטים, טיפים ומשאבים נוספים להצלחה בניהול מסעות פרסום משופרים, עייינו במאמרי מרכז העזרה שלנו ובאתר של מסעות הפרסום המשופרים.

פורסם על ידי סרידהר רמסוואמי, סגן נשיא בכיר לתכנון