כחלק מהמאמצים המתמשכים לשיפור איכות המודעות שלנו, אנו מכריזים היום על עדכון שמשנה את האופן שבו מדווח ציון האיכות המספרי מ-1 עד 10 של כל מילת מפתח ב-AdWords. מאחורי הקלעים, עדכון זה של אופן הדיווח יחזק את הקשר בין ציון האיכות המספרי שלכם מ-1 עד 10 לבין שלושת גורמי המשנה העיקריים שלו -  שיעור הקליקים הצפוי, רלוונטיות של המודעה, וחוויית דף הנחיתה.

אנו מבצעים שינוי זה כדי שציון האיכות בדוחות שלכם ישקף בצורה טובה יותר את הגורמים המשפיעים על החשיפה ועל הביצועים הצפויים של המודעות שלכם. אנחנו מקווים שהגברת השקיפות של ציון האיכות 1-10 תעזור לכם לשפר את איכות המודעות שלכם.

לתשומת לבכם, שינוי זה משפיע אך ורק על אופן הדיווח של ציון האיכות 1-10 של מילת מפתח. השינוי לא ישפיע על אופן החישוב של ציון האיכות בזמן אמת עבור כל מכירה פומבית, ולפיכך לא תהיה לו כל השפעה ישירה על ביצועי המודעות שלכם. לכן, אלא אם יש לכם כללים אוטומטיים הקשורים ישירות לציון האיכות המדווח 1-10, המודעות שלכם ימשיכו להתנהג באותו אופן כמו בעבר.

אנחנו מאמינים ששיפור זה יקל עליכם לנקוט פעולות ספציפיות כדי לשפר את המודעות וכדי לגלות מתי השינויים שלכם פועלים. היעד שלנו בביצוע עדכון זה היא להעניק לכם הבנה טובה יותר של ציון האיכות כדי לסייע לכם להפעיל מסע פרסום יעיל יותר ב-AdWords.

מידע נוסף על ציון האיכות
כדי לסקור את היסודות של ציון האיכות, עיינו במאמר במרכז העזרה שלנו על האופן שבו יש לבדוק ולהבין את ציון האיכות. מומלץ גם לעיין במאמר 10 דברים שעליך לדעת על איכות מודעות, המתייחס לשאלות ולתפיסות שגויות נפוצות בנוגע לציון האיכות ולגורמים חיצוניים אחרים המשפיעים על ביצועי המודעות שלכם.

פורסם על ידי ג'ן הואנג, מנהלת מוצר AdWords