אנשים כיום מחוברים ללא הפסקה, מחפשים וגולשים באינטרנט במכשירים שונים לאורך כל היום. כחלק ממסעות הפרסום המשופרים של AdWords, שיפרנו את תוספי ה-sitelink, השיחה והאפליקציות כדי לעזור לכם להגיע לאנשים ביעילות רבה יותר בעולם מרובה מסכים זה. למפרסמים תהיה גישה להטבות רבות לאחר שדרוג התוספים שלהם, לכן אנחנו ממליצים לכם לשדרג מוקדם ככל האפשר כדי להתחיל ולהשתמש בתכונות חדשות אלה:

• הציגו הודעות ספציפיות לנייד ומספרי טלפון ישירות במודעה שלכם
• השתמשו בתוספים ברמת קבוצת המודעות כדי לשלוט באופן מדויק יותר בתוספים שיוצגו עבור כל מודעה
תזמנו תוספים כך שיפעלו בימים מסוימים או בשעות ספציפיות, כדי שתוכלו לתאם בין המודעות ובין שעות הפעילות העסקית שלכם
• עיינו בדוחות מפורטים, כגון ביצועים של כל sitelink נפרד שיעזרו לכם למטב את החזר ה-ROI

קל לשדרג את התוספים. בקרו במאמר זה במרכז העזרה כדי לקבל מידע נוסף. נתחיל בשדרוג אוטומטי של תוספים מדור קודם (קיימים) בתאריך 23 בספטמבר, 2013. בהמשך תמצאו פרטים על תהליך השדרוג.

מה קורה במהלך השדרוג האוטומטי
במהלך השדרוג האוטומטי, נשדרג תוספים ממסעות פרסום שיש בהם רק תוספים מדור קודם. במסעות פרסום שבהם יש גם תוספים מדור קודם וגם תוספים משודרגים, נניח שכבר עברתם את תהליך השדרוג ונסמן את התוספים שלכם מדור קודם כתוספים שנמחקו. למידע נוסף

תוכלו להציג נתונים סטטיסטיים עבור כל התוספים, כולל תוספים מדור קודם ותוספים שנמחקו, בדוחות AdWords. נתונים סטטיסטיים על ביצועי תוספים יאופסו בעת שדרוגם, אם כי הדוחות ההיסטוריים שלכם עדיין יהיו זמינים. שדרוג מוקדם פירושו שתתחילו לצבור נתונים סטטיסטיים על התוספים החדשים כבר עכשיו. למידע נוסף

כדי להבטיח שתוספי sitelink שלכם ימשיכו להופיע כאשר השדרוג האוטומטי יתחיל ב-23 בספטמבר, ודאו שקישורי sitelink שלכם ערוכים בהתאם לשני עקרונות מדיניות אלה:


מדיניות מגבלת 25 תווים הביצועים של קישורי sitelink הקצרים יותר טובים יותר כי הם מעבירים מסר ברור ותמציתי למשתמשים המחפשים ב-Google. החל מ-23 בספטמבר, האורך של קישורי sitelink לא יעלה על 25 תווים. 
מדיניות קישורי sitelink ייחודיים לקוחות עוברים חוויה טובה יותר כאשר הם נוחתים בדף ייחודי שמתאים לתוכן במודעה שעליה הם לחצו. כל sitelink חדש במסע פרסום או בקבוצת מודעות חייב לקשר לדף נחיתה ייחודי עם תוכן מקורי.

מפרסמים רבים כבר מנצלים את היתרונות של תכונות משודרגות אלה
בעלי העסק Miller’s Bakery, לדוגמה, משתמשים בתוספי שיחה מותאמים לנייד כדי להציג "לחצן שיחה" במודעות העסק. הם משתמשים גם בתכונה תזמון כדי להבטיח שלחצן זה יופיע רק בין השעות 4:00 עד 21:00, כאשר צוות העסק יכול לענות לשיחות של לקוחות. לאחר שעות העבודה, לחצן השיחה מוסר והמודעה מפנה מחפשים אל טופס ליצירת קשר באתר. שתי תכונות אלה פועלות יחד כדי לעזור למאפייה להציג ללקוחות פוטנציאליים את המודעה הנכונה בזמן הנכון, תוך התאמה למכשיר הנכון.

אנחנו מקווים שתגלו שתכונות חדשות אלה שימושיות וממליצים לכם לשדרג את התוספים לפני 23 בספטמבר, 2013, כדי להבטיח שכל התוספים שלכם ימשיכו להופיע.


פורסם על ידי קארן יאו, מנהלת מוצר בכירה