כאשר השקנו את סימולטור הצעות המחיר ב-2009, המטרה הייתה לאפשר לכם המפרסמים, להבין טוב יותר את השפעת הצעות המחיר על תוצאות הפרסום שלכם. עד לא מזמן יכולתם לגשת אל סימולטור הצעות המחיר ברמת מילות המפתח וברמת קבוצת המודעות, עכשיו, כדי לאפשר לכם לערוך סימולציות ולבצע שינויים בהצעות המחיר בצורה נרחבת, אתם יכולים לגשת לסימולטור הצעות המחיר גם ברמת מסע הפרסום.

כדי להגיע לסימולטור הצעות המחיר ברמת מסע הפרסום, גשו ללשונית ה"הזדמנויות" (opportunities) ובחרו ב"סימולטור הצעות מחיר למסעות פרסום" (campaign bid simulator) בסרגל הכלים הצדי.



 



באמצעות השימוש בסימולטור הצעות המחיר ברמת מסעות הפרסום תוכלו:


  • לצפות בשינויים כוללים בהצעות המחיר ברמת מסע הפרסום גם אם ברמת מילות המפתח וברמת קבוצת המודעות אין מספיק נתונים.
  • לצפות בנתונים משוערים עבור שינוי עתידי בהצעות המחיר שלכם (מה היה קורה אם הייתם מבצעים שינוי זה בהצעות המחיר).
  • לבדוק האם עליכם להעלות את התקציב היומי של מסע הפרסום כדי להבטיח שהוא לא יגיע ל"הגבלת תקציב" לאחר ביצוע השינוי בהצעות המחיר לקליק.
  • לבדוק מה היה קורה אילו הייתם משנים את כל הצעות המחיר לקליק במסע הפרסום לסכום אחד זהה.
  • להוריד את הנתונים מסימולטור הצעות המחיר מרמת החשבון או מרמת מסע הפרסום.


  •  שימו לב: זהו עמוד פיקטיבי בלבד, ואין לראותו כמייצג או מדמה נתונים מדויקים.

     למידע נוסף בקרו במרכז העזרה שלנו.

    פורסם על ידי מרב, צוות Google AdWords