אחת מהמטרות שלנו היא לספק כלים שיאפשרו לכם להבין טוב יותר כיצד אנשים שמחפשים ב-Google יוצרים אינטראקציה עם העסק שלכם. לשם כך אנו מציעים דוחות כדוגמת סקירה כללית על חיפוש ב-Google Analytics, שאילתות חיפוש ב'כלי מנהלי האתרים' ודוח מונחי חיפוש ודוחות של נתח הופעות ב-AdWords.

היום אנו מודיעים על הוספה של דוח חיפושים רגילים וחיפושים בתשלום ב-AdWords. זהו דוח חדש שיעזור לכם לנתח ולבצע אופטימיזציה של הנוכחות שלכם בחיפוש Google. בעבר, רוב דוחות החיפוש הציגו בנפרד ביצועים בחיפוש בתשלום וביצועים בחיפוש רגיל, מבלי להציג מדדים לגבי התנהגות המשתמש בעת חפיפה. הדוח החדש של חיפושים רגילים וחיפושים בתשלום מאפשר, לראשונה, לראות ולהשוות את הביצועים שלכם לגבי שאילתה כשאתם מציגים בדף תוצאות החיפוש מודעה, רישום בחיפוש רגיל, או את שניהם.

(דוגמה לדוח של חיפושים רגילים וחיפושים בתשלום)

הנה כמה דרכים לשימוש בדוח של חיפושים רגילים וחיפושים בתשלום, לצורך מדידה ואופטימיזציה של הביצועים שלכם בחיפוש:
  • מציאת מילות מפתח נוספות. היעזרו בדוח כדי למצוא מילות מפתח שתוכלו להוסיף לחשבונות AdWords שלכם, על ידי סקירת השאילתות שבהן אתם מופיעים רק בחיפוש רגיל, ללא מודעות המשויכות לעסק שלכם. 
  • אופטימיזציה של נוכחות בשאילתות בעלות ערך גבוה. השתמשו בדוח כדי לשפר את הנוכחות שלכם בתוצאות חיפוש בתשלום וכדי לעקוב אחר שאילתות בעלות ערך בתוצאות חיפוש רגילות.
  • מדידת השינויים באופן גורף. בעת בדיקת שיפורים באתר או שינויים בהצעות מחיר, בתקציבים או במילות מפתח ב-AdWords, תוכלו לראות את ההשפעה של תנועה מחיפושים בתשלום, מחיפושים רגילים ותנועה משולבת.

IMPAQT היא סוכנות לשיווק דיגיטלי המתמחה במתן סיוע ללקוחות בשיווק בחיפוש רגיל ובחיפוש בתשלום. הנה התרשמויות הסוכנות לאחר ביצוע בדיקת ביטא של הדוח:

הדוח של חיפושים רגילים וחיפושים בתשלום הניב תועלת רבה בהבנת האינטראקציה בין חיפוש רגיל וחיפוש בתשלום, ובהבנת הסינרגיה הקיימת בין שני סוגי החיפושים. בדקנו שאילתות מובילות שמכילות את המותג של אחד מהלקוחות שלנו, וראינו גידול של 18% בשיעור הקליקים כאשר החיפוש הרגיל והחיפוש בתשלום פעלו ביחד, לעומת שיעור הקליקים שהתקבל בעת הצגת רישום העסק בחיפוש הרגיל בלבד.

תחילת העבודה
כדי להתחיל בעבודה עליכם לקשר את חשבון AdWords שלכם לחשבון 'כלי מנהלי האתרים' שלכם. כדי לבצע את הקישור עליכם להיות בעלים מאומתים של האתר שלכם ב'כלי מנהלי האתרים', או לקבל הרשאת גישה מבעלים מאומתים. ניתן לשלוח בקלות את הבקשה מתוך AdWords. גם אם אינכם קונים מודעות, עדיין תוכלו ליהנות מהיתרון של תכונות הדיווח ברמת השאילתה בחיפוש רגיל. תכונות אלו זמינות בדוח. במרכז העזרה שלנו ניתן למצוא הוראות מפורטות להגדרת הקישור ולגישה לדוח.

אנו מקווים שהדוח החדש של חיפושים רגילים וחיפושים בתשלום יחסוך לכם זמן, ויעזור לכם לשפר את הביצועים שלכם בעת ניהול שני סוגי התנועה בחיפוש עבור העסק שלכם.

פורסם על ידי דן פרידמן, מנהל מוצר, AdWords