כאשר אנשים משתמשים ב-Google לחיפוש ולקניות, הם מתעניינים בתוצאות הרלוונטיות והשימושיות ביותר. תוספות של מודעות עוזרות על ידי הצגת מידע נוסף ללקוחות פוטנציאליים יחד עם דרכים נוספות שבהן הם יכולים להגיב למודעות. לדוגמה, הם יכולים להתקשר למספר של העסק שלכם, לראות את המיקום של העסק שלכם על מפה, או לבחור דף נחיתה רלוונטי יותר שאתם מקדמים באמצעות sitelinks. תוספות של מודעות משפרות בדרך כלל את אחוז ההקלקות ואת הביצועים הכוללים של מסע הפרסום כי הן גורמות למודעות להיות שימושיות יותר.


היום, אנו מכריזים על שיפורים במכירה הפומבית של AdWords שמאפשרים לנו בעקביות רבה יותר להציג תוספות ופורמטים רלוונטיים יותר.  


שיפורים בדירוג מודעות
המערכת שלנו לסידור מודעות בדפי תוצאות חיפוש משתמשת בחישוב שנקרא Ad Rank. בעבר, דירוג מודעה חושב באמצעות הצעת המחיר המקסימלית לקליק בשילוב עם ציון האיכות שלכם. עם העדכון הזה, דירוג מודעה יתייחס גם לרכיב שלישי: ההשפעה הצפויה של תוספות ופורמטים של מודעות. בנוסף, הגדלנו את החשיבות של דירוג המודעה בקביעה אם תוספות של מודעות כשירות להצגה עם המודעות.


הנה פרטים נוספים והשלכות נוספות של השינויים האלה:


  • תוספות של מודעות יכולות כעת להשפיע על המיקום של המודעה שלכם בדף תוצאות החיפוש. אם לשתי מודעות מתחרות יש אותה הצעת מחיר ואותו ציון איכות, אז המודעה בעלת ההשפעה החזויה החיובית יותר מתוספות תופיע בדרך כלל במיקום גבוה יותר מאשר המודעה השנייה.
  • מכיוון שדירוג מודעה חשוב כעת יותר בקביעה אם המודעה שלכם תוצג עם תוספות של מודעות, ייתכן שתצטרכו להגדיל את ציון האיכות שלך, את הצעת המחיר או את שניהם כדי שיופיעו תוספות ופורמטים.
  • בכל מכירה פומבית, אנו נציג בדרך כלל את השילוב בעל הביצועים הטובים ביותר והשימושי ביותר של תוספות ופורמטים מבין המודעות הכשירות. לכן אין צורך לנסות לנחש אילו תוספות יעזרו לשפר את אחוז ההקלקות שלכם במידה הרבה ביותר.
  • ייתכן שתראו בחשבון שלכם מחירים ממוצעים לקליק נמוכים או גבוהים יותר. ייתכן שתראו מחירים לקליק נמוכים יותר אם התוספות והפורמטים שלכם רלוונטיים מאוד, ואם אנו צופים השפעה חיובית גדולה על הביצועים בהשוואה למתחרים אחרים במכירה הפומבית. במקרים אחרים, ייתכן שתראו מחירים לקליק גבוהים יותר בגלל שיפור במיקום מודעות או גידול בתחרותיות של מודעות אחרות עם תוספות.
  • בשלב זה, העדכון משפיע רק על מודעות המופיעות ברשת החיפוש של Google.

עדכנו את המאמרים שלנו במרכז העזרה בנושאים הכוללים תוספות של מודעות וכן איך אנו מדרגים מודעות כך שישקפו את השינויים החשובים האלה.


המלצות לשימוש בתוספות
תוספות הופכות את המודעות שלכם לשימושיות יותר ויכולות לשפר את ביצועי מסע הפרסום שלכם. לכן כדאי להוסיף תוספות שמתאימות לסוג העסק וליעדי מסע הפרסום שלכם. עם השיפורים האלה ב-AdRank, המערכות שלנו יפעלו טוב יותר להגשת תוספות בהקשרים שבהם תופק התועלת הרבה ביותר.


לדוגמה, מישהו שנמצא במרכז העיר ומחפש בטלפון הנייד 'תיקון רכב'. בדוגמה הזו, גדולים הסיכויים שהמשתמש יגיב למודעה שלכם אם הוא יוכל ללחוץ כדי להתקשר למספר טלפון או להקיש על קישור כדי לקבל הנחיות נסיעה ישירות אל מיקום העסק. לכן אנו עשויים להציג שילוב של תוספות להתקשרות ולמיקום ביחד עם מודעת החיפוש שלכם לנייד.


עכשיו מישהו שמחפש 'תיקון רכב' במחשב נייד בפרברים. נניח שהמודעה שלכם הגיעה למיקום השלישי מעל התוצאות הרגילות במכירה הפומבית הזו. אנו עשויים להציג את תוסף ביקורות העסק שלכם ואת ה-sitelinks שלכם כי זהו השילוב השימושי ובעל הביצועים הטובים ביותר של תוספות שניתן להציג עם המודעה שלכם במכירה הפומבית המסוימת הזו ובמיקום המודעה הזה.


אנו מחפשים תמיד דרכים לגרום למודעות להיות רלוונטיות יותר לכוונה ולהקשר של המשתמש. לאחר חודשים של בדיקות, אנו בטוחים שהשינויים האלה בדירוג מודעה יעזרו להשיג את היעד הזה באמצעות הצגה עקבית יותר של השילובים השימושיים ביותר של תוספות ופורמטים.


פורסם על ידי כריס רואט, מהנדס צוות תוכנה