השינויים הבאים חלים על לקוחות באירופה, המזרח התיכון ואפריקה

אם אתם משתמשים ב-AdWords, הסכמתם לתנאים וההגבלות שלנו. התנאים וההגבלות חשובים על מנת שתהיה לנו הבנה משותפת בנושאים בסיסיים כגון מדיניות, ביטול, תשלום, יישוב סכסוכים וחובות. 

ככל שאנחנו מתקדמים בפלטפורמות המודעות ובצמיחה שלנו בעולם, כך אנחנו גם צריכים לבצע כמה שינויים כדי לעמוד בקצב. לכן, היום אנחנו פורסים מקבץ חדש של תנאים והגבלות ללקוחות רבים של AdWords באירופה, המזרח התיכון ואפריקה.

מה חדש
אחד מהשינויים העיקריים שתראו בתנאים המעודכנים הוא, שהם כוללים מוצרים ושירותים חדשים לפרסום. לדוגמה, אנו מציעים כעת פרסום מודעות של צד שלישי במצבים מסוימים, ולכן תראו תנאים העוסקים באופן שבו אנו מיישבים סכסוכים הקשורים בפרסום מודעות. שינויים אחרים כוללים קישורים מעודכנים למדיניות שלנו ועקביות טובה יותר בכל הנוגע לתנאי הפרסום שלנו ברמה הגלובלית.

דרושה פעולה חשובה
יעמדו לרשותכם 45 ימים לסקור ולאשר את התנאים וההגבלות החדשים של AdWords. אם לא תקבלו אותם תוך 45 ימים, ייתכן ששירות הצגת המודעות שלכם יושהה עד שתסקרו ותאשרו אותם.

כדי לסקור ולאשר את התנאים וההגבלות של AdWords, כל שעליכם לעשות הוא להתחבר לחשבון שלכם ב-https://adwords.google.co.il. תועברו אוטומטית לדף שבו מופיעים התנאים וההגבלות המעודכנים. לאחר מכן, לחצו כדי לציין שאתה מאשרים אותם.

אינכם רואים את התנאים החדשים כאשר אתם נכנסים לחשבונכם?
אל חשש! אם אינכם רואים את התנאים החדשים כאשר אתם נכנסים לחשבונכם, אין צורך לעשות שום דבר נוסף כרגע. מאחר שאנחנו מעדכנים את התנאים החדשים על בסיס הדרגתי, ייתכן שהעדכון מתוזמן להופיע אצלכם בהמשך. לחלופין, ייתכן שהתנאים בחשבונכם אושרו כבר על ידי אדם אחר שהענקתם לו הרשאה לפעול בשמכם (לדוגמה, סוכנות פרסום או אדם שהסמכתם כאחראי לנושאים הכספיים בחשבונות שלכם).


מידע נוסף
מומלץ לקרוא בעיון את התנאים המעודכנים.  למידע נוסף על השינוי הזה בתנאים וההגבלות שלנו, כולל רשימה מלאה של המדינות והאזורים שבהם השינויים האלה חלים, בקרו במרכז העזרה של AdWords.


פורסם על ידי מארק מרטל, צוות מודעות Google