אנשים מחפשים תמיד דרכים להתחבר למידע שימושי ברגעים החשובים באמת - בין אם הם מחפשים לפי מילות מפתח הקשורות למוצר או קוראים תוכן רלוונטי ביותר באתרים מעבר לחיפוש. החל מהיום אנחנו מציעים דרך חדשה שבאמצעותה מפרסמים יוכלו להגיע לאנשים כשהם מבקרים ב-Google ובאתרים באינטרנט: רשת החיפוש עם הרחבה לרשת המדיה.
 
רשת החיפוש עם הרחבה לרשת המדיה מרחיבה את טווח ההגעה של מסעות הפרסום שלכם לרשת החיפוש אל רשת המדיה של Google (GDN). GDN מגיעה ל-90% מהקהל המקוון הגלובלי (comScore ספטמבר 2013) וכוללת 2 מיליון אתרים של בעלי אתרים. השדרוג של מסעות פרסום לרשת החיפוש אל רשת החיפוש עם הרחבה לרשת המדיה מתבצע בקלות. בשלבים ספורים וללא ניהול נוסף, תוכלו להשיג עלייה של 15% במספר הלקוחות* על ידי הצגת המודעות שלכם ברגעים הנכונים בחיפוש ובאינטרנט.



 
מה ההבדל בהשוואה לסוג הישן של מסעות פרסום?
בנוסף להרחבת טווח ההגעה של מסעות פרסום לרשת החיפוש, סוג חדש זה של מסעות פרסום מציע תוצאות טובות יותר ברשת המדיה לעומת הסוג הישן של מסעות פרסום, רשתות החיפוש והמדיה.
 
רשת החיפוש עם הרחבה לרשת המדיה משתמשת בסימנים ובשיטות משופרים לחיזוי הזמן והמקום שבהם למודעות שלכם יש סבירות לביצועים הטובים ביותר, וקובעת סף גבוה יותר למועד הצגתן. פירוש הדבר שלמודעות שלכם יש סבירות גבוהה יותר להופיע בפני מספר קטן יותר של לקוחות פוטנציאליים, שהסבירות שהם יתעניינו במה שאתם מציעים גבוהה יותר. בהשוואה לסוג מסע הפרסום הישן, בדיקות ראשוניות מראות שבממוצע מפרסמים ראו שיעור קליקים גבוה ב-35%, ורכישת עלות ללקוח נמוכה ב-35% בחלק המדיה של מסעות הפרסום שלהם מסוג רשת החיפוש עם הרחבה לרשת המדיה.*



 
מתי כדאי להשתמש בסוג מסע הפרסום החדש רשת החיפוש עם הרחבה לרשת המדיה:
  1. אם אתם מפעילים מסעות פרסום מסוג רשת החיפוש בלבד , שקלו לנסות סוג מסע פרסום חדש זה כדי לקבל תנועה איכותית נוספת, ללא צורך בניהול נוסף. כשתפעילו  את רשת החיפוש עם הרחבה לרשת המדיה, מודעות החיפוש שלכם יהיו כשירות להופיע גם ב-Google ובדפים עם מילות מפתח רלוונטיות ברחבי האינטרנט. חלקו הגדול של מסע הפרסום שלכם עדיין יפעל ברשת החיפוש, עם קידום של מיקומים בעלי ביצועים מעולים ברשת המדיה.
  2. אם אתם מפעילים מסע פרסום קיים מסוג רשתות החיפוש והמדיה, שקלו לעבור אל רשת החיפוש עם הרחבה לרשת המדיה כדי לקבל החזר ROI טוב יותר.*
אם אתם מפעילים כרגע מסעות פרסום ברשתות החיפוש והמדיה בנפרד, אנחנו ממליצים שתמשיכו להפריד ביניהם כדי לקבל גמישות רבה יותר מבחינת הצעות מחיר, תקציבים ומיקוד.
 
שדרוג ל'רשת החיפוש עם הרחבה לרשת המדיה'
רשת החיפוש עם הרחבה לרשת המדיה היא כעת האפשרות הטובה ביותר למפרסמים המפעילים מודעות ברשתות החיפוש והמדיה בתוך מסע פרסום יחיד. לכן החל מהיום ובמהלך השבועות הקרובות, אנו נסיר את סוג מסע הפרסום הנוכחי רשתות החיפוש והמדיה בממשק AdWords, וממליצים למפרסמים להעביר מסעות פרסום קיימים לסוג רשת החיפוש עם הרחבה לרשת המדיה. יצרנו זרימת עבודה מהירה בממשק AdWords שמקלה על המעבר. כמו כן, הוראות שלב אחר שלב זמינות במרכז העזרה של AdWords. בקרו כאן כדי לקבל מידע נוסף.
 
- פורסם על ידי אחמד אנווארי (מנהל מוצר)
 
*על סמך תוצאות בדיקות ראשוניות, הלקוח הממוצע יכול לראות שיעור קליקים גבוה ב-35% ומחיר לרכישה נמוך ב-35% בחלק המדיה של מסעות הפרסום החדשים מסוג 'רשת החיפוש עם הרחבה לרשת המדיה' בהשוואה למסעות פרסום קיימים מסוג 'רשתות החיפוש והמדיה'.  על סמך תוצאות בדיקות ראשוניות, הלקוח הממוצע יכול לראות עלייה של 10-15% בהמרות מצטברות בהשוואה למסעות פרסום מסוג 'רשת החיפוש בלבד'. הביצועים של מסעות פרסום בודדים עשויים להשתנות.