אנחנו נלהבים לגבי התוצאות שראינו שמפרסמים משיגים בזכות השימוש בחידושים של AdWords לאורך כל 2013. רציתי לסכם אחדים מהשיפורים הבולטים שהבחנתי בהם, בכל הנוגע לעזרה למפרסמים להתחבר בצורה טובה יותר לצרכנים ולהגדיל את העסק שלהם. הייתי רוצה גם שנעיף מבט ביחד על כמה מהשיפורים שאנחנו מתכננים ב-AdWords ב-2014 ולבקש ממכם הצעות ומשוב.
הצלחה בעולם המחובר ללא הפסקה
אנשים נשארים מחוברים ללא הפסקה ועוברים ממכשיר למכשיר כאשר הם מתקשרים, קונים ומבלים. בחודש פברואר האחרון, הצגנו את מסעות הפרסום המשופרים עבור AdWords. באמצעות מסעות פרסום משופרים הרבה יותר פשוט לנהל מסעות פרסום בין מכשירים מרובים, תוך ביצוע אופטימיזציה בהתאמה לכוונה ולהקשר של הלקוחות שלכם -- כמו המיקום שלהם והשעה ביום. בדרך, שיתפנו שיטות מומלצות ותיאורי מקרה רבים שמראים דרכים לשיפור האתר ולהגדלת העסק שלכם, על ידי יצירת מעורבות של לקוחות במסכים מכל הגדלים.
בנוסף לארכיטקטורה החדשה של מסעות פרסום משופרים, ובמהלך השנה, המשכנו והוספנו כלים רבי עוצמה למתן הצעות מחיר, מאפיין חדש של קהלים למודעות שמיועדות לרשת החיפוש ומדידה מתקדמת של המרות.
חיסכון בזמן ושיפור הביצועים באמצעות כלים חדשים ורבי-עוצמה למתן הצעות מחיר
חשוב להגדיר הצעות מחיר כך שיקבלו את התוצאות הטובות ביותר, אך זו גם יכולה להיות משימה קשה שגוזלת זמן רב. מסיבה זו מפרסמים רבים משתמשים בכלים אוטומטיים כדי לחסוך בזמן וכדי להשיג את יעדי הביצועים שלהם בצורה עקבית יותר. כך שבנוסף להתאמות ידניות של הצעות מחיר במסעות פרסום משופרים, השקנו אסטרטגיות אוטומטיות חדשות וגמישות יותר למתן הצעות מחיר. אסטרטגיות גמישות של הצעות מחיר מאפשרות לכם להפעיל באופן סלקטיבי במסעות הפרסום שלכם אסטרטגיות - כמו מחיר יעד לפעולה או יעד מיקום - בחלק העליון של הדף, כך שתוכלו לבחור את אסטרטגיית הצעת המחיר הידנית או האוטומטית המתאימה ביותר למילות המפתח וקבוצות המודעות שלכם. כמה מהאסטרטגיות האוטומטיות שלנו, כולל האסטרטגיה החדשה החזר יעד יחסית להוצאות על מודעות, משתמשות במערכות לחיזוי בזמן אמת שמתאימות באופן אוטומטי את הצעת המחיר שלכם בכל מכירה פומבית, תוך התבססות על הערך הצפוי של קליק פוטנציאלי. מפרסמים רבים וסוכנויות רבות בדקו זאת וקיבלו תוצאות רבות משמעות.
ניצול פוטנציאל חדש עם מאפיין קהל למודעות שמיועדות לרשת החיפוש
מפרסמים ביקשו מאיתנו ללא הרף את היכולת להתאים אישית מודעות שמיועדות לרשת החיפוש לצרכים של הלקוחות הטובים ביותר שלהם. לכן, הצגנו ביוני יכולת חדשה רבת ערך המבוססת על קהל במודעות שמיועדות לרשת החיפוש: היכולת להתאים אישית את הצעות המחיר, המודעות או אף מילות מפתח המבוססות על ביקורים קודמים של משתמש באתר שלך. מאז, אלפי מפרסמים ניצלו את היתרון של הצעות מחיר המותאמות בצורה טובה יותר למבקרים שביקרו בעבר באתר כדי להגביר את חשיפת המודעות, להגדיל את המכירות המצטברות ולשפר את החזר ה-ROI באמצעות רשימות שיווק מחדש למודעות שמיועדות לרשת החיפוש.   
אספקת דיווח מתקדם על המרות ותובנות הוליסטיות יותר
עסקים רבים סומכים על AdWords כדי להגדיל את מספר שיחות הטלפון, הביקורים בחנות וההזמנות המתבצעות דרך נציג מכירות. השנה התקדמנו בצעדי ענק בהפיכת יעדי המרות אלה למדידים ב-AdWords כדי שתוכלו לבצע אופטימיזציה ולהקצות תקציב בצורה טובה יותר. הוספנו את היכולת למדוד המרות בחשבונות שונים, לייבא המרות אל AdWords ממערכת ניהול קשרי לקוחות ולספור שיחות טלפון בתור המרות של AdWords.
הצגנו גם ערך חדש -- המרות משוערות במכשיר אחר -- כדי לעזור לכם למדוד בצורה טובה יותר המרות שמתחילות בקליק על מודעה במכשיר אחד ומסתיימות בהמרה מקוונת במכשיר אחר.
הגברת הפרודוקטיביות שלכם ושל העסק שלכם ב-2014
במבט קדימה ל-2014, אנחנו מקדישים מחשבה רבה לדרכים שיגבירו את הפרודוקטיביות שלכם ב-AdWords. אנחנו רוצים שתשמרו על העוצמה, אך תפשטו את העבודה. כך שתוכלו לצפות לשיפורים משמעותיים בנוגע ליעילות בזרימת העבודה, תכנון, ניתוח ודיווח במסעות פרסום, זיהוי הזדמנויות ובדיקה.
כמו כן, אנחנו מפתחים דרכים שבהן נוכל להקל על הפעלת מסעות פרסום ב-AdWords כהרחבה ישירה של העסק שלכם. פירוש הדבר מתן דרכים להכניס את נתוני העסק והאתר שלכם בצורה ישירה יותר אל AdWords, ומתן אפשרות לאלמנטים במסעות פרסום לפעול באופן חלק, דינמי ומותאם יותר -- כמו הרחבה אמתית של העסק שלכם.
ואנו נמשיך לחדש עם דרכים חדשניות למדידת ביצועים שיווקיים בעולם המחובר ללא הפסקה.
מה מופיע ברשימת המשאלות שלכם לשנת 2014?
אנחנו מקבלים המון רעיונות נהדרים מההצעות והמשוב של משתמשים, אז אל תהססו לשלוח. ספרו לנו מה מופיע ברשימת המשאלות שלכם לשנת 2014 בכתובת http://g.co/awfeedback. תוכלו גם לעיין בכל העדכונים האחרונים של AdWords בדף Google+.
אנחנו שמחים להפוך את AdWords לטובה עוד יותר עבורכם ב-2014. שוב תודה על השותפות שלכם.


- ג'רי דישלר, סגן נשיא ניהול מוצרים, מודעות שמיועדות לרשת החיפוש