על מנת לשפר את השירות ולהתאים את אדוורדס לצורכי הלקוח, הסרנו לאחרונה את אפשרות התשלום ב-״תשלומים ידניים״ בחשבונות AdWords חדשים. צורת תשלום זו איפשרה בעבר תשלום מראש של סכום מסויים לפרסום. ברגע שהסכום נוצל, הפרסום הפסיק באופן אוטומטי עד שהמפרסם ביצע תשלום ידני נוסף. הסרנו את האפשרות הזאת במטרה למנוע עיכוב בהצגת המודעות בשל אורכו של תהליך הסליקה ובכך לשפר את הצגת המודעות של המפרסמים שלנו.


כעת, ניתן לבחור בכל חשבון חדש רק באפשרות ״תשלומים אוטומטיים״ באמצעות כרטיס אשראי או הרשאה לחיוב חשבון בנק. בנוסף, במידה וקיים קו אשראי מאושר לחברה שלכם, ניתן לבחור בתשלום בחשבונית חודשית. לפרטים נוספים על תשלום בחשבונית חודשית.


חשוב לזכור שבאמצעות שיטת התשלומים האוטומטית עדיין ניתן לבצע תשלום מראש ע״י בחירה באפשרות של ביצוע תשלום תחת לשונית החיוב. למידע על ביצוע תשלום מראש.  ועדיין קל ופשוט לנהל את הוצאות החשבון ומסע הפרסום ע״י שימוש באפשרויות הבאות:
1. תקציב יומי (על מנת לשערך הוצאה חודשית יש להכפיל תקציב יומי ב- 30, מספר הימים הממוצע בחודש).
2. הגדרת תאריך סיום במידה שנדרשת הגבלת תאריך למסע הפרסום או הגבלת סכום ניתן לקבוע תאריך סיום מראש למסע הפרסום ובאותו היום מסע הפרסום יעצר אוטומטית. לדוגמה, אם ההוצאה הרצויה היא 100 ש״ח, בתקציב יומי של 10 ש״ח ניתן לקבוע תאריך סיום לעוד 10 ימים שכן סביר שמרבית התקציב ימוצה עד לתאריך הסיום.
3. במידה ואתם משלמים בחשבונית חודשית, ניתן לפתוח חשבון חדש ובו להגביל את ההוצאה ע״י הגדרת תקציב חודשי כולל (Spend) לאותו חודש או ע״י הגדרת תאריך סיום לחשבון.


לידעתכם, חשבונות שנפתחו בעבר וכרגע משולמים באמצעות שיטת ה״תשלומים הידניים״ ימשיכו להתקיים על שיטת חיוב זו אלא אם כן המפרסם יחליט לעבור לשיטת ״תשלומים אוטומטיים״.

צוות AdWords הישראלי