החל מהיום, ניתן להוריד את הגרסה החדשה של עורך AdWords. הנה כמה מהתכונות הבולטות של הגרסה החדשה:  

● יותר אפשרויות לניהול הצעות מחיר ואסטרטגיות של הצעות מחיר, כולל אסטרטגיות גמישות של הצעות מחיר מהספרייה המשותפת שלך ב-AdWords.
● הגדרות רשת מעודכנות, כולל כל ארבעת סוגי מסעות הפרסום ב-AdWords: רשת החיפוש בלבד, רשתות החיפוש והמדיה, רשת החיפוש עם הרחבה לרשת המדיה ורשת המדיה בלבד.
                       
גרסה 10.4 כוללת גם תמיכה ב- Engagement Ads, מחיר לאלף הופעות הניתנות לצפייה, גדלים נוספים של מודעות תמונה וייבוא משופר של sitelinks. תוכלו לקרוא על כל השינויים בנתוני הגרסה של גרסה 10.4.  
                        
כדי להתחיל להשתמש בעורך AdWords 10.4 כעת, תוכלו להוריד את הגרסה החדשה באתר של עורך AdWords, או שתוכלו להמתין להודעה על עדכון אוטומטי. למידע נוסף על שדרוג, כולל כיצד לשמור שינויים ותגובות שלא פורסמו, עיינו בהוראות אלה
                      
התמיכה בגרסאות הקודמות של עורך AdWords תימשך ארבעה חודשים כדי לאפשר לכם זמן לשדרג. כדי להבטיח שימוש ללא הפרעות בעורך AdWords, עליכם לשדרג לפני 1 באוגוסט, 2014.