מוקדם יותר השנה שיתפנו אתכם בכמה מהדרכים שבהן מפרסמים כמו WordStream ו-Elmo Talent Software משיגים תוצאות נהדרות באמצעות הסוג החדש של מסע פרסום של AdWords: רשת החיפוש עם הרחבה לרשת המדיה. מאז, למעלה מ-300,000 מסעות פרסום כבר שודרגו לסוג חדש זה של מסע פרסום.

כתזכורת, החל מתאריך 16 בספטמבר 2014, כל מסעות הפרסום מסוג "רשתות החיפוש והמדיה" ישודרגו אוטומטית לסוג החדש שמשיג ביצועים טובים יותר, "רשת החיפוש עם הרחבה לרשת המדיה". אנו ממליצים למפרסמים לבצע את השדרוג לפני 16 בספטמבר כדי שמסעות הפרסום שלהם יוגדרו כפי שהם רוצים. אחרת, מערכת AdWords תבצע את השדרוג באופן אוטומטי. מסעות פרסום מסוג "רשת החיפוש בלבד" ו"רשת המדיה בלבד" לא יושפעו מכך.

אם אתה מנהל מסע פרסום מסוג "רשתות החיפוש והמדיה", תוכל לבצע את השדרוג עכשיו בלחיצה אחת בלבד ולקבל תוצאות טובות יותר באופן מידי.

3 סיבות לביצוע השדרוג עכשיו:

        ביצועים טובים יותר: מפרסמים ששדרגו ל"רשת החיפוש עם הרחבה לרשת המדיה" הבחינו, בממוצע, בשיעור קליקים גבוה יותר ב-35% ובמחיר לרכישה ללקוח הנמוך יותר ב-35% עבור מודעות המוצגות בחלק של רשת המדיה במסעות הפרסום שלהם מסוג "רשת החיפוש עם הרחבה לרשת המדיה".* התוצאות ישתנו בהתאם למסע הפרסום שלך.
        קל יותר לניהול: נהל אותו בדיוק כמו מסע פרסום רגיל לרשת החיפוש.  ההגדרות שלך, כגון מילות מפתח והצעות מחיר, ישמשו אוטומטית למציאת לקוחות ברשת המדיה, כלומר, לא נדרשת עבודה נוספת כלל!
        יכולת לבצע התאמה אישית בהתאם לביצועים שהיית רוצה להשיג ממסע הפרסום שלך:  בעת ביצוע השדרוג, ייתכן שתקבל פחות קליקים והופעות, אך יש סיכוי גבוה יותר שהם יגיעו מאנשים שמוכנים לביצוע רכישה מהעסק שלך.  אם השמירה על היקפי הקליקים הנוכחיים שלך חשובה ליעדי הפרסום שלך, צור גם מסע פרסום חדש מסוג "רשת המדיה בלבד". באופן זה תוכל לשלב את ההגדרות ואת אפשרויות המיקוד ממסע הפרסום המקורי שלך כדי לעזור לך לשמור על היקפי הקליקים שלך.

אנו עומדים לשירותך
אנו רוצים שתצליח ב-AdWords. צור אתנו קשר אם אתה מעוניין לקבל עזרה בביצוע השדרוג ל"רשת החיפוש עם הרחבה לרשת המדיה". לפרטים נוספים, לטיפים ולמשאבים בנושא הצלחה ב-AdWords, בקר במרכז העזרה שלנו.

*על סמך תוצאות של בדיקות ראשוניות, הלקוח הממוצע יכול להבחין בשיעור קליקים גבוה יותר ב-35% ובמחיר לרכישה נמוך יותר ב-35% בחלק המדיה של מסעות פרסום חדשים מסוג "רשת החיפוש עם הרחבה לרשת המדיה", בהשוואה למסעות פרסום קיימים מסוג "רשתות החיפוש והמדיה".על סמך תוצאות של בדיקות ראשוניות, הלקוח הממוצע יכול להבחין בעלייה של 10-15% בהמרות מצטברות בהשוואה למסעות פרסום מסוג "רשת החיפוש בלבד". הביצועים של מסעות פרסום שונים עשויים להשתנות.

אחמד אנווארי, מנהל מוצר "רשת המדיה של Google"