האם אתם יודעים שאתם יכולים להגדיר תאריכי התחלה וסיום עבור מסעות הפרסום שלכם? נניח ואתם מעוניינים לפתוח מסע פרסום לתקופה מוגבלת, כדי לקדם מבצע עונתי, אתם יכולים להגדיר שמסע הפרסום יעצור באופן אוטומטי בתאריך אותו תקבעו מראש.
כדי להשתמש בתכונה של הגדרת תאריכי התחלה וסיום, עליכם לוודא שסוג מסע הפרסום שלכם מוגדר ל״כל התכונות״:

Screen Shot 2014-07-07 at 3.48.18 PM.png




באמצעות תאריכי התחלה וסיום תוכלו לחסוך זמן ולהימנע מהצגת המודעות שלכם לאחר מועד הפרסום הרצוי.


אתם מוזמנים לצפות בסרטון ״כיצד להגדיר תאריכי התחלה וסיום למסעות הפרסום שלכם״ ובתוך שלוש דקות תוכלו להגדיר זאת בחשבון שלכם!  



למידע נוסף על כללים אוטומטיים אתם מוזמנים לבקר במאמר ״הגדרת תאריכי התחלה וסיום למסעות הפרסום שלכם״ הנמצא במרכז העזרה שלנו.
לצפייה בסרטונים נוספים במגוון נושאים, בקרו בערוץ ה-YouTube שלנו LwG Israel.


נכתב על ידי צליל, צוות Google AdWords