לאחרונה התקיימו כמה דיונים מרתקים בפורום AdWords ישראל הרשמי והחלטנו לסכם עבורכם את הדיונים הללו. תוכלו לעקוב אחר שאלות שמפרסמים ישראלים הציפו בפורום העזרה ולקרוא את שלל התשובות המקצועיות שקיבלו הגולשים מהשותפים הבכירים שלנו בפורום וממפרסמים אחרים.

  • הכריסמס מתקרב ומפרסמים ישראלים רבים מפרסמים גם ללקוחות פוטנציאליים הנמצאים בחו״ל (וגם לחלק הנמצאים בארץ וחוגגים את החג). תוכלו לקרוא את ההמלצות בפורום כיצד ניתן להיערך היטב לתקופה הזאת. בנוסף, הרעיונות הללו נהדרים גם לקראת חג הפסח, שנמצא מעבר לפינה ויש צורך להיערך אליו. לדיון.
  • ציון האיכות ומה משפיע עליו? הגולש אייל שאל האם ציון האיכות מושפע מקמפיינים ברשת המדיה? התשובות שאייל קיבל הן משהו שכל מפרסם חייב להכיר! לדיון.
  • פרסום מותאם למובייל - לאחרונה פרסמנו בפורום נתונים מאוד מעניינים על עולם המובייל בישראל וכיצד הגולשים הישראלים הממוצעים מתנהגים בזירה הסלולרית. מדובר בנתונים חשובים שיעזרו לכם להבין עוד יותר, מדוע רצוי להשקיע בפרסום לניידים בישראל. לדיון.
  • רבים מהמפרסמים לא מכירים או לא משתמשים ב״כללים האוטומטיים״, העוזרים לנו לנהל את החשבון בצורה אוטומטית יותר. למזלנו, הגולש עומר שאל עליהם שאלה ואנחנו זכינו לדיון פשוט מרתק בנושא. לדיון.


אנחנו מזמינים אתכם להציף שאלות נוספות ולהתייעץ עם חברי הפורום, שישמחו לעזור בכל שאלה.

מאת נמרוד, צוות Google AdWords