במהלך השבועות הקרובים נשיק שלוש תכונות חדשות, שיעזרו למפרסמים בערוצים מרובים לנהל את הדיווח שלהם ולהפיק בעזרתו תובנות חשובות.

מפרסמים שמפעילים מסעות פרסום ויעדי פרסום מסוגים שונים בדרך כלל רואים בדיווח משימה מעיקה שדורשת זמן רב. לדוגמה, כדי לדווח על יעדים מסוימים שקשורים למסעות פרסום (ברשת החיפוש, ברשת המדיה או ברשת הקניות), ייתכן שתצטרכו לסנן לפי סוג מסע הפרסום ולהתאים מחדש את העמודות כמה פעמים כדי להציג את המידע הרלוונטי. 

שלוש תכונות הדיווח החדשות יעזרו לכם להשלים את הפעולות הבאות בקלות:

       סינון החשבון לפי סוג מסע פרסום
       הצגה מהירה של יותר עמודות רלוונטיות 
       הפעלת קבוצות עמודות שמבוססות על יעדי הפרסום 

סינון נוח של החשבון לפי סוגי מסעות הפרסום

הבורר החדש של סוגי מסעות הפרסום מאפשר לכם לסנן במהירות את החשבון לפי סוגי מסעות פרסום, כך שתוכלו להציג רק את התוצאות של מסעות פרסום ברשת החיפוש, ברשת המדיה או ברשת הקניות. לדוגמה, אם אתם מדווחים על ביצועים ברשת המדיה, תוכלו להציג במהירות את כל קבוצות המודעות של מסעות הפרסום ברשת המדיה, בפעולה פשוטה אחת. 

סינון נוח לפי סוגים ספציפיים של מסעות פרסום

הצגת יותר עמודות רלוונטיות שמבוססות על סוגי מסעות הפרסום 

נמאס לכם להחליף עמודות כדי לעבור מדיווח על מסעות פרסום ברשת החיפוש לדיווח על מסעות פרסום ברשת המדיה? העמודות שהוצגו לאחרונה, שאוחסנו קודם לכן לפי כרטיסיות - כמו מסע פרסום, קבוצת מודעות או מילות מפתח - יאוחסנו עכשיו לפי כרטיסיות וגם לפי סוגי מסעות הפרסום. 

נניח שאתם מציגים את הכרטיסייה קבוצת מודעות, ובוחנים את עמודות הקליקים והמחיר ממוצע לקליק של מסע פרסום ברשת החיפוש. בשלב הבא אתם בוחנים את קבוצות המודעות של מסע פרסום ברשת המדיה, ומתאימים את העמודות שלכם לצורך הצגה של הופעות ומחיר ממוצע לאלף הופעות. עכשיו, כשאתם בוחנים את הכרטיסייה "קבוצות מודעות" של מסעות הפרסום ברשת החיפוש, תראו את עמודות הקליקים והמחיר הממוצע לקליק.  עם זאת, כשאתם עוברים למסעות פרסום ברשת המדיה, תראו את ההופעות ואת המחיר הממוצע לאלף הופעות. בצורה הזו תוכלו להציג במהירות מספר גדול יותר של עמודות רלוונטיות, שמבוססות על סוג מסע הפרסום. 

הפעלה מהירה של קבוצות עמודות שמבוססות על יעדי הפרסום 

כדי להציג נתונים לגבי יעדי פרסום ספציפיים בצורה קלה ומהירה יותר, אנו מציגים את קבוצות העמודות המוגדרות מראש. קבוצות העמודות האלו יעזרו לכם לטעון במהירות עמודות דיווח שמותאמות במיוחד ליעדי פרסום שונים. לדוגמה, נניח שיש לכם מסעות פרסום מרובים ברשת המדיה, חלקם מתמקדים ביעדי מיתוג ואחרים ביעדי ביצוע. קבוצות עמודות מוגדרות מראש מאפשרות לכם להחליף בקלות את תצוגת הדוחות, ולהציג עמודות שמתאימות במיוחד לכל אחד מיעדי הפרסום הללו. בנוסף, תוכלו לחזור בכל עת לבחירת העמודות האחרונה שלכם, על ידי מעבר לתפריט הנפתח "עמודות" ובחירה באפשרות מותאם אישית.


קבוצות עמודות מוגדרות מראש עוזרות לכם להפיק תובנות חשובות לגבי יעדי מיתוג או יעדי המרה

השלבים הבאים

במהלך השבועות הקרובים נפיץ את שיפורי הדיווח האלו למפרסמים שחשבונם כולל מסעות פרסום מסוגים שונים. כדי ללמוד כיצד להשתמש בשיפורים החדשים במסגרת הדיווח היומי, בקרו במרכז העזרה. 

פורסם על ידי פלווי נארש, מנהל מוצר, AdWords