בפברואר הודענו על כתובות אתרים משודרגות - דרך מהירה וקלה יותר לניהול כתובות אתרים ב-AdWords. כתובות אתרים משודרגות יאפשרו לכם לנהל את דף הנחיתה ואת נתוני המעקב בנפרד באמצעות השדות החדשים כתובת אתר סופית ותבנית מעקב. לקבלת מידע נוסף על היתרונות של כתובות אתרים משודרגות, צפו בסרטון זה

החל מ-1 ביולי, יהיה על כל המפרסמים להתחיל להשתמש בכתובות אתרים משודרגות במקום בכתובות אתרי יעד. אם עדכנתם כבר את כתובות האתרים שלכם לכתובות אתרים משודרגות, אינכם צריכים לבצע כל פעולה נוספת. אם עדיין לא ביצעתם את השדרוג, המשיכו לקרוא כדי לגלות מה יקרה למודעות* ולכתובות האתרים שלכם החל מ-1 ביולי 2015, ומהן האפשרויות שלכם לשדרוג. 

מה יקרה החל מה-1 ביולי 2015 

החל מ-1 ביולי יחולו השינויים הבאים: 

  1. כבר לא תהיה אפשרות לערוך או ליצור כתובות אתרי יעד. כדי ליצור כתובות אתרים חדשות, יהיה עליכם להשתמש בשדות החדשים מסוג כתובת אתר משודרגת.
  2. כתובות אתרי יעד יועברו אוטומטית לשדה החדש 'כתובת אתר סופית' עבור כל קבוצת מודעות בחשבון שלכם שאינה מכילה כתובות אתרים להפניה מחדש בין דומיינים**. בחשבון AdWords שלכם תקבלו התראה על כל קבוצת מודעות שעדיין לא שודרגה.  
  3. בעוד כמה חודשים תיפסק הצגת מודעות הכוללות כתובות אתרי יעד שלא עודכנו לכתובות אתרים משודרגות. אנו נודיע לכם באימייל ובאמצעות התראה בחשבון 30 יום לפני שהצגת המודעות תופסק.

שאלות נפוצות

הנה תשובות לכמה מהשאלות הנפוצות ביותר על השדרוג. 

ש: האם עליי לשדרג אם אינני משתמש במעקב אחר כתובות אתרים או אם אני משתמש רק בתיוג אוטומטי
ת: לא, אתם יכולים להמתין לשדרוג האוטומטי שיתחיל ב-1 ביולי. המערכת שלנו תעביר אוטומטית את כתובות אתרי היעד שלכם לשדות החדשים מסוג כתובת אתר סופית, ועמודות הדיווח יעודכנו בהתאם לשינויים אלה. בזמן השדרוג האוטומטי, הנתונים הסטטיסטיים של ביצועי המודעות שלכם לא יאופסו, והמודעות לא יידרשו לעבור בדיקת תאימות למדיניות.

ש: אילו סוגים של כתובות אתרים לא ישודרגו אוטומטית ובסופו של דבר הצגתן תופסק? 
ת: כתובות אתרים שלא ישודרגו אוטומטית כוללות כתובות המכילות את הרכיבים הבאים: כתובות אתרים להפניה מחדש בין דומיינים, פרמטר ValueTrack מסוג "{copy}", פרמטרים של מעקב המשתמשים ב-"{}" שאינם פרמטר ValueTrack של AdWords או דומיין שונה מהדומיין שמשמש בכתובת האתר לתצוגה של המודעה שלכם. את כתובות האתרים האלה יש לשדרג באופן ידני לפני ה-1 ביולי. 

ש: איך משדרגים כתובות אתרים להפניה מחדש בין דומיינים? 
ת: לשדרוג כתובות אתרים מסוג זה, תוכלו להיעזר במדריך לשדרוג ולהשתמש בשיטה הבסיסית או המתקדמת. הקפידו לשדרג הן כתובות אתרים פעילות והן כתובות אתרים מושהות. אם תזדקקו לעזרה, פנו לספק הכלי של צד שלישי שבו אתם משתמשים.

ש: האם הנתונים הסטטיסטיים של המודעות שלי יאופסו במהלך השדרוג? 
ת: כדי לשמר את הנתונים הסטטיסטיים של המודעות שלכם, השתמשו בשיטות השדרוג האוטומטית או הבסיסית, או המתינו עד שהמערכת שלנו תשדרג אוטומטית את כתובות האתרים שלכם. הנתונים הסטטיסטיים של הביצועים יישמרו והמודעות שלכם לא יידרשו לעבור בדיקת תאימות למדיניות. 

אם ברצונכם לנצל את מלוא היתרונות של כתובות אתרים משודרגות ולא מפריע לכם לאפס את הנתונים הסטטיסטיים של המודעות שלכם, השתמשו בשיטת השדרוג המתקדמת. כך תוכלו להשתמש בתבניות מעקב ובפרמטרים של ValueTrack.שינויים שיבוצעו לאחר השדרוג לא יגרמו לאיפוס הנתונים הסטטיסטיים של המודעות

זכרו כי באמצעות דוחות AdWords תוכלו לגשת בכל עת לכל הנתונים הסטטיסטיים ההיסטוריים של ביצועי המודעות שהסרתם.

ש: אני משתמש במעקב דינמי בכתובות האתרים שלי, מה עליי לעשות? 
ת: יהיה עליכם לשדרג ידנית את כתובות האתרים באמצעות שיטת השדרוג הבסיסית לפני ה-1 ביולי. למידע נוסף.

לפרטים נוספים, עיינו בשאלות הנפוצות במדריך השדרוג. 

עזרה בשדרוג

אנחנו יודעים שהעדכון הזה מצריך מאמץ מסוים מצדכם, ואנחנו עומדים לרשותכם כדי לעזור לכם. הנה כמה משאבים שיעזרו לכם לבחור באפשרות השדרוג המתאימה ביותר ושינחו אתכם לאורך התהליך. 

        המדריך לשדרוג: קראו איך לשדרג את כתובות האתרים שלכם בכתובת https://g.co/ads/upgradedurls
        עורך AdWords גרסה 11.1: השתמשו בעורך AdWords כדי לשדרג את כתובות האתרים שלכם
        Hangouts בשידור (HOA): צפו בהוראות שלב אחר שלב לשדרוג כתובות האתרים באמצעות גיליונות ראשיים 
        הכלי ליצירת כתובות אתרים: צרו כתובות אתרים תוך שימוש בפורמט החדש של כתובות אתרים משודרגות
        הכלי לבדיקת כתובות אתרים: בדקו את דפי הנחיתה ואת תבניות המעקב שלכם

אנו מקווים שתמשיכו להצליח בעזרת AdWords. אל תהססו ליצור איתנו קשר בכל עת לקבלת עזרה בשדרוג. 

פרסם: ליאו סיי, מנהל מוצר, Google AdWords

*בכל מקום שבו מוזכרות מודעות, הכוונה גם לכתובות אתרים שנעשה בהן שימוש במילות מפתח, קישורי sitelink, מיקוד אוטומטי ואפשרויות מיקוד אחרות שזמינות ברשת החיפוש, ברשת המדיה ובקניות.

**כתובות אתרי יעד שמשתמשות בכתובות אתרים להפניה מחדש בין דומיינים - כלומר, כתובות אתרים שמפנות מחדש לאתר שאינו הדומיין שלכם - לא יהיו זכאיות לשדרוג אוטומטי. יש לשדרג כתובות אתרים כאלה באופן ידני בעזרת המדריך לשדרוג