כדי ליצור ולנהל קמפיינים בווידאו מסוג TrueView אתם בדרך כלל צריכים לעבור לקטע מיוחד ב-AdWords. יותר מזה, כשאתם רוצים לדווח או לבצע אופטימיזציה בכל הקמפיינים, אתם צריכים לקפוץ קדימה ואחורה בלי הפסקה. ולמרות כל זה, כשמדובר בקמפיינים שלכם בווידאו אתם עדיין לא יכולים לנצל את כל הכלים של AdWords לעבודה בכמות גדולה. חברים, יש לנו חדשות טובות: זו תחילתו של עידן חדש. הקמפיינים של TrueView מגיעים לממשק הליבה של AdWords, ומצטרפים לקמפיינים ברשת המדיה, לקמפיינים ברשת החיפוש ולקמפיינים של הקניות.

בעזרת חוויה עקבית יותר ופשטות של ממשק יחיד, מערכת AdWords מסייעת לכם לבצע אופטימיזציה שכוללת את כל סוגי הקמפיינים. ויותר מזה, יעמדו לרשותכם כלים רבי עוצמה לניהול בכמות גדולה, שיאפשרו לכם לחסוך זמן ומאמץ כשאתם מנהלים כמה קמפיינים של TrueView במקביל. כל סוגי הקמפיינים חולקים עכשיו את אותו המבנה, מה שיאפשר לנו ליישם תכונות חדשות לווידאו במהירות גדולה יותר מאי פעם.

בואו להכיר איתנו את המבנה החדש

בפינה הימנית העליונה מופיע בורר סוג הקמפיין. הבורר שימושי אם אתם מעוניינים להציג רק קמפיינים מסוג מסוים. לדוגמה, אם תבחרו "וידאו" יוצגו הקמפיינים שלכם שדומים ל-AdWords לווידאו - המשמעות היא שתראו רק את הכרטיסיות והעמודות שהן הרלוונטיות ביותר לניהול קמפיינים בווידאו. והדובדבן שבקצפת - אנחנו זוכרים את העדפת העמודות שלכם כשאתם עוברים בין תצוגות, כך שאין צורך לשנות את ההעדפות בכל פעם שאתם מחליפים סוגי קמפיינים.

בורר סוג הקמפיין

בנוסף, אנחנו מחליפים את קבוצות המיקוד בקבוצות מודעות, אבני היסוד של קמפיינים ברשת החיפוש, קמפיינים ברשת המדיה וקמפיינים של קניות. עכשיו לכל קבוצת מודעות יהיה פורמט TrueView יחיד, בזרם או ברשת המדיה. לכל קבוצת מודעות יהיה פורמט יחיד, אבל בכל קמפיין יכולות להיות כמה קבוצות מודעות - כך שעדיין אפשר להפעיל מודעות ברשת המדיה ומודעות סרטון זורם באותו הקמפיין. כדי ליצור קמפיין חדש, לחצו על הלחצן +קמפיין, לחצו על סוג הקמפיינים החדש וידאו, ולאחר מכן לחצו על +קבוצת מודעות כדי ליצור קבוצות מודעות חדשות בכל אחד מהקמפיינים.

יצירת קבוצת מודעות

עכשיו כש-TrueView מצטרף לחגיגה ב-AdWords, תהיה לכם גישה לכלים מעולים שיעזרו לכם לנהל חשבונות הכוללים מספר רב של קמפיינים, לדווח על החשבונות האלו ולבצע בהם אופטימיזציה. לדוגמה, עריכת ממשק בכמות גדולה מאפשרת לכם לשנות פרטים של קמפיינים מרובים בו זמנית - ישירות מהממשק, והעלאות בכמות גדולה מאפשרות לכם להוריד תמונת מצב של הקמפיינים, לבצע שינויים בכמות גדולה ולהעלות את השינויים לחשבון בזמן אמת. בנוסף, תזמון דוחות מאפשר לכם להגדיר לוח זמנים להפעלה אוטומטית של דוחות, שיישלחו לאחר מכן בהודעות אימייל סדירות אל המשתמשים בחשבון.

עריכה בכמות גדולה 


גם הדיווח על מסעות הפרסום בווידאו משתפר, ועכשיו אתם יכולים לסנן את התוצאות כדי לבודד פרטים כמו שם הקמפיין, תווית, עלות והמרות.

סנן

תכונות וידאו פופולריות יופיעו כעת במקומות המוכרים ב-AdWords. לדוגמה, שיווק מחדש בווידאו מופיע עכשיו בספרייה המשותפת של AdWords, וקישור חשבונות YouTube מופיע בקטע חשבונות קשורים. בנוסף, תוכלו לראות נתוני ניתוח של מודעות וידאו בכרטיסייה החדשה "סרטונים", ולנהל את המיקוד מהכרטיסייה "מיקוד וידאו".

יצירת רשימות שיווק מחדש

 
קישור חשבונות YouTube

עכשיו יש לכם כלי מאוחד שמאפשר לכם לטפל בכל מגוון יעדי השיווק, מקידום תגובה ישירה ועד לבניית המותג. החל מהיום תוכלו לשדרג את הקמפיינים שלכם למבנה החדש של קבוצות המודעות, ולהיפרד לשלום מהימים שבהם עברתם ל"כל הקמפיינים בווידאו" כדי להגיע אל הקמפיינים של TrueView. כדי לשדרג, עברו ל-AdWords לווידאו באמצעות לחיצה על כל הקמפיינים בווידאו (פעם אחת ואחרונה), והיכנסו בלחיצה למרכז השדרוג כדי להעביר בבת אחת את כל הקמפיינים שלכם. אל תדאגו - כל הנתונים ההיסטוריים והמיקוד שלכם יועברו גם הם (הציגו את הפירוט ברמת הקמפיין כדי לראות אותם). אם תעדיפו לא לשדרג את הקמפיינים בעצמכם ולא לקבל גישה לתכונות הווידאו החדשות, אין בעיה. בעוד שישה שבועות נתחיל לשדרג את הקמפיינים שלכם באופן אוטומטי.

ואם אתם אנשי וידאו (כמונו!), צפו כאן בסרטון שמכיל את כל התוכן של הפוסט הזה בבלוג

פורסם על ידי צוות AdWords לווידאו
ליין שקלטון, מנהל קבוצת המוצרים
עמאר איברהים, מנהל מוצר
אבי פיין, מנהל מוצר